خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری:

مشکلات فعلی سازمان تامین اجتماعی میراث دولت قبل است

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۶۵۳

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: مدیریت قبلی به جای وصول مطالبات متراکم تامین اجتماعی به خاصه خرجی روی آورد و مشکلات فعلی میراث‌‌ همان سوءمدیریت‌هاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «حسن صادقی» رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در نشست ماهانه این اتحادیه که با حضور برخی مسئولان تامین اجتماعی استان تهران برگزار شد گفت: در حال حاضر حوزه درمانی سازمان تامین اجتماعی در موقعیت اضطراری است.

وی ادامه داد: باید بگوییم مسئولان فعلی مسبب این وضعیت نیستند، زیرا زمانی که درآمدهای سرشار نفتی داشتیم و می‌توانستیم درمان تامین اجتماعی را بهبود ببخشیم به دلیل سوء مدیریت‌ها آن درآمدهای سرشار هم بر باد رفت و نتوانستیم از آن منابع سرشار استفاده کنیم.

وی افزود: حاصل همه این‌ها این شد که در طول‌ دوران دولت گذشته نه تنها سازمان تامین اجتماعی قدم از قدم برندارد بلکه چند گام به عقب برگردد.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با بیان اینکه بیمه شدگان تامین اجتماعی در دولت قبلی تغییرات متناوب مدیریت را تجربه کردند، گفت: حاصل این تغییرات بی‌برنامه اآشفتگی بیشتر سازمان تامین اجتماعی شد و متاسفانه در پیش امدن این وضع گروهی از نمایندگان مجلس با مدیران دولت قبل همراهی داشتند.

صادقی افزود: برای همین کارگران بیمه شده در پایان دولت قبل با وضعیت اسف‌بار تامین اجتماعی مواجه شدند و امروز نیز پس از گذشت ۲ سال از مدیریت جدید هنوز مشکلات زیادی باقی است که همه آن‌ها نشات گرفته از کارکردهای مدیریتی غلط دوران قبل است.

صادقی در ادامه گفت: اکنون مدیریت جدید بازسازی و نوسازی مراکز تامین اجتماعی را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: ما به عنوان نمایندگان کارگران باید به مسئولان جدید تامین اجتماعی بگوییم نمی‌توانید درجا بزنید فقط به این دلیل که دیگران مسبب مشکلات بوده‌اند و شما باید در قبال مسائل و مشکلات پاسخگو باشید.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در تشریح شرایط فعلی سازمان تامین اجتماعی گفت: در دو سال گذشته با کاهش چشمگیر درآمدهای نفتی، مطالبات انباشته تامین اجتماعی از دولت به مرز ۹۰ هزار میلیارد تومان رسیده است و تعهدات دولت نسبت به بخش درمان تامین اجتماعی همچنان بلاتکلیف مانده است.

وی ادامه داد: با همه این مشکلات امروز در مسیری حرکت می‌کنیم که امیدواریم آینده‌ای روشن در پیش رو داشته باشیم.

وی در ادامه به مشکلات منطقه‌ای مراکز درمانی تامین اجتماعی چهاردانگه پرداخت و از جمله از کمبود‌ها در زمینه نیروهای درمانی متخصص و یا تجهیزات پزشکی مناسب را به عنوان مشکلات فعلی برخی از مناطق استان تهران از جمله شهرستان چهاردانگه نام برد و ابراز امیدواری کرد که مدیریت فعلی بتوانند کمترین زمان ممکن به حل این معضلات بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز