خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حقوقی و دعاوی سازمان تامین اجتماعی؛

برای مرتضوی قرار مجرمیت و کیفرخواست صادر شده است

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۴۹۱

مدیر کل حقوقی و دعاوی سازمان تامین اجتماعی در خصوص ادعای جدید سعید مرتضوی مبنی بر صدور قرار منع تعقیب وی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، «عمران نعیمی» با اشاره به ادعای جدید سعید مرتضوی مبنی بر صدور قرار منع تعقیب وی، گفت: سعید مرتضوی در گفت‌و‌گو با یکی از رسانه‌ها اعلام کرده بود در خصوص انعقادتفاهم نامه شرکت سورینت قشم و آقای بابک زنجانی، نسبت به وی قرارمنع تعقیب صادر و باتایید دادستان نهایی و قطعی شده است؛ در حالی که این موضوع صحت ندارد.

 

این مقام در سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: در این خصوص علی رغم ادعای سعید مرتضوی، نسبت به وی قرار مجرمیت و کیفرخواست صادر شده و در حال حاضر موضوع در شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کیفری ۲ مجتمع قضایی کارکنان دولت در حال رسیدگی است.

مدیر کل امور حقوقی و دعاوی سازمان تامین اجتماعی درباره جزئیات پرونده، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه رسیدگی در شعبه مذکور به صورت غیر علنی انجام می‌شود؛ امکان اعلام عناوین اتهامی و جزئیات پرونده وجود ندارد.

از قرار معلوم سعید مرتضوی روز گذشته در گفت‌و‌گو با رسانه‌ای از صدور قرار متع تعقیب خود خبر داد و گفت: بازپرس دادسرای کارکنان دولت پس از انجام رسیدگی‌های لازم، در قضیه بابک زنجانی برای او قرار منع پیگرد صادر کرده و این قرار با تایید دادستان تهران، نهایی و قطعی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز