خبرگزاری کار ایران

۳۰ کارگر گل گهر با جابجایی پیمانکار تعدیل شدند

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۹۷۵

براساس اطلاعاتی که از سوی فعالان صنفی کارگری استان کرمان در اختیار ایلنا قرار گرفته است در روزهای اخیر شماری از کارگران شاغل در معدن گل‌گهر تعدیل شده‌اند.

براساس اطلاعاتی که از سوی فعالان صنفی کارگری استان کرمان در اختیار ایلنا قرار گرفته است در روزهای اخیر شماری از کارگران شاغل در معدن گل گهر در منطقه سیرجان استان کرمان تعدیل شده‌اند.

منابعی که این خبر را در اختیار ایلنا قرار داده اند می گویند تعدیل شدگان حدود ۳۰ کارگری هستند که تا پیش از این بصورت پیمانکاری در این واحد معدنی مشغول کار بودند و از قرار معلوم این کارگران حتی بابت مطالبات مزدی مهر ماه هنوز طلبکار هستند.

برپایه این اطلاعات دلیل کارگران مورد نظر به دلیل آنکه پیمانکار آنها در مناقصه اخیر معدن موفق نشده است اخراج شده‌اند و از این پس کارگرانی که توسط پیمانکار جدید استخدام شده‌اند به جای آنها در عدن گل گهر کار خواهند کرد.

از قرار معلوم در اخباری که به نقل از مسئولان معدن گل‌گهر در رسانه‌های محلی استان کرمان منتشر شده است موضوع این تعدیل‌ها تایید شده است.

بصورت مشخص در این اخبار گفته شده است: یکی از پیمانکاران معدن به این دلیل که نتوانسته است پروژه جدیدی در منطقه گل گهر دریافت کند قصد دارد ۵۰ کارگر خود را تعدیل کند که هنوز این تعدیلات به طور قطعی رخ نداده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز