خبرگزاری کار ایران

کارفرمایان نمونه انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۴۷۳

در پنجمین همایش ملی تکریم کارفرمایان ۱۰ نفر از کارفرمایان نمونه تحت پوشش اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ معرفی شدند.

به گزارش ایلنا «ناهید حیدری» مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ که در مراسم تقدیر از کارفرمایان نمونه سخن می‌گفت، با تایید مطلب بالا افزود: نگاه سه‌جانبه ‌گرایی، رشد و توسعه‌یافتگی نظام تامین اجتماعی را در پی دارد و با گسترش آن معضلات کارفرمایی و کارگری به حداقل می‌رسد.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اشاره به نقش و ماهیت این سازمان در گسترش بیمه‌های اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگ‌ترین نهاد بیمه‌گر اجتماعی کشور ضمن عهده‌دار بودن وظیفه اجرا، تعمیم و گسترش انواع بیمه‌های اجتماعی، نقشی اساسی در پشتیبانی و صیانت از عوامل تولید و همچنین بهبود مناسبات اقتصادی- اجتماعی بر پایه ساختار و ویژگی‌های اقتصاد مقاومتی ایفا می‌نماید.

حیدری ارکان سه‌جانبه‌گرایی و نقش کارفرمایان در مناسبات اقتصادی و تعامل با تامین اجتماعی را بسیار مهم و اثرگذار دانست و افزود: منابع اصلی سازمان تامین اجتماعی از سوی کارفرمایان و کارگران تامین می‌شود و رشد و توسعه تامین اجتماعی در کشور حاصل مشارکت شرکای اجتماعی به ویژه مشارکت و همراهی کارفرمایان است.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ مهم‌ترین شاخص‌های تعیین کارفرمای نمونه را حفظ حقوق بیمه‌شدگان با ارائه لیست حق بیمه بر مبنای تعداد نفرات بیمه‌شده و دستمزد واقعی، پرداخت به موقع و کامل حق بیمه‌ نیروی کار در مهلت مقرر وضع‌شده در قانون تامین اجتماعی، عدم وجود مطلبات قطعی، رعایت مفاد ۹۰ قانون تامین اجتماعی مبنی بر انجام معاینات اولیه پیش از شروع اشتغال به کار، رشد در جذب نیروی کار طی یک سال اخیر، استفاده کارفرما از سیستم مکانیزه و ارسال پرداخت حق بیمه، دریافت ابلاغ الکترونیک و برقراری و رعایت استانداردهای ایمنی و بهداشت در محیط کار دانست.

کارفرمایان نمونه سال ۱۳۹۴ عبارتند از:

دکتر علی ایزدی، کارفرمای شرکت لنت ترمز با ۱۵۶ بیمه‌شده.

مهندس آرش زوار، کارفرمای شرکت مهندسی پارس‌کیا مهام با ۱۹ بیمه‌شده.

رضاقلی شکروی، کارفرمای شرکت بازرگانی مواد غذایی شکلی با ۵۵۰ بیمه‌شده.

خانم زهرا فرجامی، کارفرمای مهدکودک نام‌آوران با ۱۰ بیمه‌شده.

دکتر مجید قاسمی، کارفرمای بانک پاسارگاد با ۲۲۳۸ بیمه‌شده.

مهندس حسن موسوی‌نژاد، کارفرمای شرکت حمل و نقل ریلی رجاء با ۴۱۲ بیمه‌شده.

حبیب اسداله‌نژاد، کارفرمای شرکت شمیم خوشگوار با ۱۳۹۸ بیمه‌شده.

دکتر عباسعلی کریمی، کارفرمای بیمارستان قلب با ۱۳۲۲ بیمه‌شده.

دکتر سید عباس حسنی، ‌ کارفرمای شرکت بیمه ایران با ۲۷۳۷ بیمه‌شده.

دکتر کاوه مهرانی، کارفرمای دانشگاه تهران با ۲۲۸۴ بیمه‌شده.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز