خبرگزاری کار ایران

تمدید دفترچه بیمه کارگران پلی‌اکریل اصفهان متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۱۴۶

عضو شورای اسلامی کار پلی اکریل اصفهان می‌گوید: به دلیل پرداخت نشدن بخشی از حق بیمه سال 93 کارگران این مجموعه صنعتی در حال حاضر سازمان تامین اجتماعی از تمدید دفترچه بیمه دو هزار کارگر این مجموعه خودداری می‌کند.

«علیرضا خرمی» با اعلام این مطلب به یلنا گفت: کارخانه پلی اکریل اصفهان نزدیک به دو هزار کارگر دارد و تقریبا از اول آبان ماه دفترچه بیمه این کارگران تمدید نمی‌شود و در عمل ارائه خدمات درمانی به کارگرانی قطع شده است.

وی گفت: دلیل این اتفاق به پرداخت نشدن بخشی از معوقات بیمه‌ای سال 93 باز می‌گردد و در این خصوص مدیریت کارخانه هیچ پاسخ مناسبی به کارگران ارائه نکرده است.

نماینده کارگران پلی اکریل اصفهان افزود: که این کارخانه سالهاست به بخش خصوصی واگذار شده است و سهامداران اطلاع چندانی از چند و چون مشکلات کارگران ندارند.

خرمی مشکلات کارگران را اینگونه برشمرد: در سالهای اخیر، امکانات تفریحی و رفاهی  کارگران به شدت  محدود شده است برای مثال مجموعه تفریحی باغ فردوس که به کارگران تعلق داشت،  فروخته شده است. علاوه بر این، بهره وری پرسنل قطع شده است و سالهاست سختی کار کارگران طرف قرارداد با شرکت های اقماری پیمانکار مشخص نشده است.  همچنین 25 سال است که طبقه بندی مشاغل کارگران این کارخانه بازنگری نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز