خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی:

نجات دو کارگر از زیر آوار/ تلاش برای یافتن کارگر سوم ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۷۷۰

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: دو کارگر ایرانی از زیر آوار در زمین گودبرداری شده به وسعت هزار متر مربع خارج شدند و نیرو‌ها همچنان در تلاش برای خارج کردن کارگر دیگر از زیر آوار هستند.

سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در تشریح حادثه گفت: ساعت۲۳: ۱۰ امروز حادثه آوار در زمان گودبرداری از یک ساختمان واقع در جاده مخصوص کرج خیابان داروپخش به سامانه ۱۲۵ اعلام و سه ایستگاه به همراه جرثغیل سنگین به محل حادثه اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه گودبرداری در زمینی به وسعت یک هزار متر مربع به عمق شش متر صورت گرفته بود گفت: دیوار بتونی ایجاد شده در قسمت شمالی محل گودبرداری یکباره تخریب شد و بر روی کارگران آوار شد.

وی افزود: در این حادثه دو کارگر که در حال کار با دستگاه بیل مکانیکی بودند زیر آوار گرفتار شدند. یک کارگر دیگر نیز از کمر به پایین زیر آوار قرار گرفت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: تا این لحظه ماموران آتش‌نشانی توانسته‌اند دو نفر از کارگران که ایرانی بودند را زنده ولی آسیب‌دیده از زیر آوار خارج کنند و به نیرو‌های اورژانس برای انتقال به مراکز درمانی تحویل دهند.

وی با اشاره به اینکه تلاش ماموران برای نجات کارگر سوم همچنان ادامه دارد گفت: نیرو‌های آتش نشانی توانستند دیوار بتنی را بشکافتند و به دستگاه بیل مکانیکی دسترسی پیدا کنند. به نظر می‌رسد تا ساعتی دیگر این عملیات برای نجات کارگر سوم ادامه داشته باشد.

ایلنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: دو کارگر ایرانی از زیر آوار در زمین گودبرداری شده به وسعت هزار متر مربع خارج شدند و نیرو‌ها همچنان در تلاش برای خارج کردن کارگر دیگر از زیر آوار هستند.

 

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز