خبرگزاری کار ایران

از آغاز فصل برداشت گردو اتفاق افتاد:

مرگ دو کارگر گردو تکان در خوانسار

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۳۱۱

از آغاز فصل برداشت گردو در شهرستان خوانسار تاکنون ۲کارگر کرد گردو تکان بر اثر سقوط از درخت جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا، روابط عمومی جهاد کشاورزی خوانساراعلام کرده است، از آغاز فصل برداشت گردو در شهرستان خوانسار تاکنون ۲کارگر کرد گردو تکان بر اثر سقوط از درخت جان خود را از دست داده‌اند.

بر اساس این گزارش؛ یکی از مشکلات برداشت گردو در این شهرستان سقوط گردو تکان‌ها از درختان گردو در هنگام چیدن گردو است، که این موضوع هم صدمات جانی برای گردو تکان‌ها وهم برای صاحبان گردو به همراه دارد و البته این افراد از هیچ گونه بیمه‌ای برخوردار نیستند.

بر همین اساس گفته می‌شود آموزش نکات ایمنی برای گردو تکان‌ها بسیار ضروری است و باید از سوی ارگان‌ها مختلف از جمله جهاد کشاورزی برای صدمه کمتر به این افراد آموزش در دستور کار قرار گیرد.

لازم به یاد اوری است جهاد کشاورزی خوانسار طی اطلاعیه‌ای از کلیه کارگران و باغداران شهرستان خواسته است تا بامراجعه به دفتر نظام صنفی کارهای کشاورزی شهرستان واقع در خیابان بعثت ساختمان نظام صنفی (منابع طبیعی سابق) اقدام به بیمه کردن خود و کارگران نمایند تا در صورت بروز حادثه جبران خسارت و پرداخت دیه انجام پذیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز