خبرگزاری کار ایران

نجات چاهکن از عمق ۲۵ متری چاه

asdasd
کد خبر : ۳۱۲۷۶۱

بر اثر پاره شدن طناب، چاه کن جوان ۲۰ ساله به قعر چاه سقوط کرد که با تلاش آتش نشانان از عمق ۲۵ متری چاه نجات یافت.

بر اثر پاره شدن طناب، چاه کن جوانی که به قعر چاه سقوط کرده بود با تلاش آتش نشانان از عمق ۲۵ متری چاه نجات یافت.

به گزارش منابع خبری، شاهدان حادثه سقوط کارگر مقنی به داخل چاه سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند و ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ساعت ۱۵: ۴۰ عصر روز دوشنبه (بیستم مهر ماه) آتش نشانان ایستگاه ۸۹ و گروه نجات ۱۲ به خیابان پاسداران، خیابان شریعتی اعزام شدند.

صادق اسلام‌زاده افسر آماده منطقه ۲ عملیات سازمان آتش نشانی تهران گفت: یک چاه کن ۲۰ ساله در قسمت منفی دو یک ساختمان مسکونی مشغول کار بود که ناگهان هنگام خروج از چاه، طناب حامل وی پاره شد و این کارگر به عمق ۲۵ متری چاه سقوط کرد.

وی افزود: باتوجه به اعلام شاهدان در خصوص وجود گاز سمی در داخل چاه، آتش نشانان به سرعت با رعایت کامل نکات ایمنی به ایمن سازی چاه پرداختند و سپس با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات و دستگاه تنفسی، چاه کن جوان را که به عمق چاه سقوط کرده بود، زنده بیرون آوردند.

اسلام‌زاده با اشاره به اینکه چاه کن جوان هنگام خروج از چاه، کاملا بی‌حال بود، ادامه داد: آتش نشانان پس از خارج کردن وی از چاه، سریعا او را تحویل عوامل اورژانس دادند که پس از معاینات اولیه مشخص شد حال جسمانی وی خوب و آسیب چندانی ندیده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز