خبرگزاری کار ایران

در شهرستان شهریار رخ داد:

نجات یک کارگر جوان از دستگاه بتون خرد کن

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۶۲۱

کارگر جوانی که بر اثر سقوط به داخل دستگاه بتون خرد کن در یک شرکت تولیدی بتون بشدت مصدوم شده بود نجات یافت.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا، وقوع این حادثه در ساعت09:49  دقیقه صبح  روز گذشته توسط کارگران این شرکت تولیدی بتون اطلاع داده شد که بلافاصله آتش نشانان باغستان شهریار در محل حادثه واقع در جاده شهریار، بعد از پل بادامک، به سمت تهران خیابان وحید حاضر شدند و عملیات خود را آغاز کردند.

«حسین حسین بیگی » معاون منطقه چهار عملیات سازمان آتش نشانی تهران که از لحظات ابتدایی این حادثه در صحنه حضور داشت در این خصوص ابراز داشت: یکی از کارگران شرکت  بتون سازی سرگرم کار بود که به دلایل نامعلومی از قسمت فوقانی یک دستگاه بتون خرد کن به داخل دستگاه سقوط کرد و بین فک های فولادی دستگاه بتن خرد کن گیر کرد.

وی با اشاره به این که این کارگر  افغان از ناحیه شکم دچار پارگی و خونریزی شده بود ،افزود:عوامل امدادو نجات با استفاده از ابزار های نجات و با برش قسمت هایی از این دستگاه غول پیکر توانستند در حداقل زمان ممکن به فرد مصدوم دست یافته و او را که وضعیت جسمی نامناسبی قرار داشت خارج کنند.

حسین بیگی با بیان این که علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی تحت بررسی است ٰ تصریح کرد: عوامل اورژانس بلافاصله به بررسی وضعیت مصدوم پرداختند و پس از انجام معاینات اولیه  وی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز