خبرگزاری کار ایران

توضیحات معدن البرز شرقی در مورد اخبار حوادث کار

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۲۱۲

در پی انتشار اخبار مربوط به کشته شدن سه نفر از کارگران معدن البرز شرقی براثر حوادث کار ، این شرکت برای تنویر افکار عمومی توضیحات مکتوبی را برای گروه کارگری خبرگزاری کار ایران ارسال کرد.

به گزارش ایلنا توضیحات شرکت البرز شرقی در واکنش به اخباری است که در روزهای 24 و 30 تیرماه سال جاری به ترتیب با عناوین «ریزش معدن طزره جان کارگری را گرفت» و«کشته شدن دو کارگر معدن  البرز شرقی در حادثه کار» توسط ایلنا مخابره شده بود.

به گزارش ایلنا متن توضیحات شرکت البرز شرقی به شرح ذیل است:

در پی انتشار  دو خبر کشته شدن یک کارگر 30 ساله بر اثر ریزش معدن در معادن ذغال سنگ البرز شرقی و کشته شدن 2 کارگر معدن البرز شرقی در حادثه کار به استحضار می رساند حادثه نخست که در تاریخ 24 تیر ماه با کد خبر 290781 بر روی خروجی سایت ایلنا  قرار گرفته است در یکی از معادن شخصی بنام شرکت بهینه کار توران در فاصله حدودا 40 کیلومتری (واقع در روستای ممدویه) ازمنطقه معدنی طزره رخ داده وهیچ گونه ارتباطی با این شرکت ندارد وصرفا شرکت فوق به عنوان فروشنده ذغال به شرکت ذغال سنگ البرز شرقی است .

اما در حادثه دوم که  در30 تیر ماه با کد خبر 291652 در ایلنا منتشر شده است نیز در یکی از معادن و پروانه های واگذاری شرکت البرز شرقی (تونل شماره 30) رخ داده  ومعدن فوق نیز صرفاجزء یکی از فروشندگان ذغال سنگ خام به این شرکت است وهیچ گونه ارتباطی با شرکت معادن زغال سنگ البرز شرقی ندارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز