خبرگزاری کار ایران

روز گذشته اتفاق افتاد؛

مجروح شدن یک کارگر در حادثه انفجار پتروشیمی مارون

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۵۴۳

عصر روز گذشته وقوع یک مورد حادثه انفجار در پتروشیمی مارون باعث مجروح شدن یک کارگر شد.

به گفته منابع خبری ایلنا در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام از قرار معلوم این خبر حادثه در واحد پلی اتیلن پتروشیمی مارون اتفاق افتاده است.

همچنین براساس اطلاعاتی که به نقل از کارشناسان H.S.E (ایمنی و حفاظت فنی و بهداشت کار) این شرکت پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام منتشر شده است حادثه روز گذشته زمانی رخ داد که گروهی از کارگران در واحد H.D مشغول تعمیرات بودند.

برپایه این اطلاعات کارگران تعمیرکار هنگام کار متوجه نشتی قسمتی از تاسیسات گاز هگزان  شده و بلافاصله محل را تخلیه می‌کنند اما بخارات متصاعد شده گاز در مجاورت گرما فضا مشتعل شده و انفجار صورت می‌گیرد که در نتیجه آن یکی از کارگران دچار سوختگی می‌شود.

در مورد سرنوشت این کارگر که گویا تنها قربانی حادثه انفجار و آتشسوزی روز گذشته است گفته می‌شود که وی ابتدا برای درمان به بیمارستان شرکت نفت اهواز و سپس به تهران منتقل شده است.

همچنین به نقل از این منابع گفته می‌شود که واحد آتشنانشانی پتروشیمی مارون در همان محدوده وقع انفجار اقدام به خاموش کردن شعله‌های آتش می‌کند این منابع در عین حال می‌گویند که هرگونه توضیح در مورد چرایی و چگونگی اتفاق روز گذشته بدون انجام تحقیقات کارشناسی مقدور نیست.

 همچنین تماس خبرنگار ایلنا برای گفتگو با مسئولان شرکت مارون در رابطه با حادثه روز گذشته تا این لحظه تنها به تایید ضمنی حادثه و انتقال کارگر مصدوم به تهران محدود شده است.  

شرکت پتروشیمی مارون در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام قراردارد و  نزدیک به 3 هزار کارگر در آن مشغول کارند براساس اخبار منتشر شده جدا از حادثه دیروز این شرکت در سالهای گذشته محل وقوع حوادث مشابهی بوده که در برخی موارد به تعدادی کارگر نیز آسیب‌های جانی رسیده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز