خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون کارگران بازنشسته شهرستان رشت:

بیمه آتیه سازان به تعهدات خود عمل نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۹۶۵

رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان رشت از خوداری بیمه آتیه سازان حافظ برای صدور معرفی نامه های بیمارستانی به بازنشستگان ومستمری بگیران تامین اجتماعی انتقاد کرد.

«ابراهیم یوسف‌زاده» در این باره به ایلنا گفت: شرکت بیمه آتیه سازان حافظ به عنوان پوشش دهنده هزینه‌های درمانی بازنشستگان ومستمری بگیران تامین اجتماعی با کانون کارگران بازنشسته قرار دادی منعقد کرده است اما از یک ماه پیش به دلیل انباشته شدن مطالبات بیمارستان‌های خصوصی از صدور معرفی نامه جدید برای مستمری بگیرانی که خواستار استفاده از  خدمات درمانی این مراکز هستند خودداری می‌کند.

وی افزود: بصورت مشخص اکنون تعداد قابل توجهی از خانواده های بازنشسته بیمه‌ شده هستند که بابت خدمات درمانی مورد نیاز خود هزینه‌هایی را به بیمارستان‌های خصوصی پرداخت کرده‌اند اما برای دریافت معرفی نامه از شرکت بیمه آتیه سازان حافظ با مشکل مواجه هستند.

این فعال حقوق صنفی کارگران بازنشسته روند جاری را موجب نگرانی بازنشستگان دانست و گفت: این وضعیت در حالی است که تنها در محدوده شهرستان رشت حدود 80 هزار بازنشسته  ومستمری بگیر به همراه افراد تحت تکفلشان وجود دارد که  هر ماهه سرانه بیمه تکمیلی از حقوق بازنشسته و مستمری بگیر توسط سازمان تامین اجتماعی کسر وبه حساب بیمه آتیه سازان حافظ پرداخت می شود.

وی با انتقاد از عدم پاسخگویی مناسب از سوی نمایندگان بیمه آتیه‌سازان در شهرستان رشت و حومه گفت: انتظار می‌رود مسئولین بویژه کانون عالی بازنشستگان نسبت به بی‌توجهی این شرکت بیمه‌گر به مطالبات به حق بازنشستگان و مستمری‌بگیران اقدامی فوری انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز