خبرگزاری کار ایران

توضیحات شهردار تبریز درباره تصادفات مرگبار کارگران خدماتی هنگام نظافت اتوبان

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۱۸۵

شهردار تبریز درباره سوانحی که برای دو کارگر خدماتی سازمان متبوعش به وقوع پیوسته است توضیحاتی را ارائه کرد .

به گزارش خبرنگار ایلنا، «صادق نجفی» صبح امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به حوادثی که در روزهای اخیر برای دو کارگر خدماتی سازمان متبوعش به وقوع پیوسته است، گفت: این کمال نامردی است که کارگر شریف و وظیفه‌شناس شهرداری موقع برداشتن زباله‌ای که توسط یک فرد بی‌انصاف وسط اتوبان‌‌‌ رها شده است، قربانی سرعت غیرمجاز یک فرد بی‌انصاف دیگر شود و تازه بعد از تصادف نیز فرد خاطی فرار کند و کارگر به‌زمین‌افتاده را به حال خود‌‌‌ رها کند.

او افزود: متاسفانه بر اثر کم‌لطفی یکی از شهروندان، یکی از کارگران شهرداری هفته پیش فوت کرد و در مورد مشابه دیگری نیز روز گذشته، کارگر شهرداری با تصادف شدید در اتوبان پاسداران راهی بیمارستان شد که به گفته مسئولان بیمارستان، این کارگر نیز وضعیت وخیمی دارد.

نجفی در ادامه بیان کرد: به شخصه دو بار به همراه رییس شورا از کارگر حادثه‌دیده در بیمارستان عیادت کردم. مدتی نگذشت که او فوت کرد. از هیچ تلاشی برای حمایت از این عزیزان فروگذار نخواهیم بود اما این سوال مطرح است که چرا باید کارگر مظلوم، قربانی سهل‌انگاری و ناجوانمری دو فرد بی‌انصاف شوند؟

شهردار تبریز در ادامه صحبت‌هایش تهیه و توزیع لباس‌های فرم شبرنگ‌دار، افزایش علایم هشداری و همچنین توسعه خدمات مکانیزه را از جمله راهکارهای سازمان متبوعش برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار مشابه برای کارگران عنوان کرد.

همچنین رئیس شورای اسلامی شهر تبریز درباره مرگ یکی از این دو کارگر گفت: متاسفانه سهل‌انگاری یکی از شهروندان و انداختن آشغال در خیابان باعث داغدار شدن یک خانواده شد.

 «شهرام دبیری» در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه وضعیت کارگر تنظیف اتوبان پاسداران تبریز وخیم است، گفت: دو حادثه تلخ اخیر که باعث مرگ یک کارگر و مجروحیت کارگر دیگر در اتوبان پاسداران شده است، خیلی اسفبار است.

وی افزود: در جریان عیادت از این کارگر تنظیف در بیمارستان عالی نسب متوجه وخامت شرایط وی شدم.

دبیری در عین حال گفت: لازم است کارگران تنظیف از لباس‌های فرم شبرنگ استفاده کنند و در مسیرهای پرسرعت نیز از خودروهای تنظیف استفاده شود تا دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز