خبرگزاری کار ایران

گزارش خبری

۱۴ کارگر بر اثر ریزش سقف تونل در ۲ استان کشته و مصدوم شدند

«در شبانه‌روز گذشته خبر کشته و مصدوم شدن ۱۴ کارگر بر اثر ریزش تونل‌ در دو استان به سطح رسانه‌ها رسیده است که از آن میان فاجعه کشته شدن دو کارگر سهم استان خراسان رضوی بود و یکی سهم ایلام.»

در شبانه‌روز گذشته خبر کشته و مصدوم شدن ۱۴ کارگر بر اثر ریزش تونل‌ در دو استان به سطح رسانه‌ها رسیده است که از آن میان فاجعه کشته شدن دو کارگر سهم استان خراسان رضوی بود و یکی سهم ایلام.

به گزارش ایلنا، در مهم‌ترین حادثه که بعد ازظهر دیروز (شنبه ۱۶ اسفند ماه) در مشهد اتفاق افتاد، بر اثر حادثه ریزش بخشی از سقف خط دو متروی این شهر دست کم دو کارگر جان خود را از دست دادند و ۱۱ کارگر دیگر به شدت مصدوم شدند.  

این حادثه در قسمتی از مسیر خط دو قطار شهری مشهد در حد فاصل تقاطع بلوار طبرسی اول و خیابان گاز اتفاق افتاده است و علاوه بر کشته شدن دو کارگر، ۱۱ کارگر دیگر نیز مجروح شده‌اند.

 مصدومان این حادثه به بیمارستان امدادی شهید کامیاب منتقل شدند.

در حادثه مشابه دیگری که روز گذشته در شهرستان آبدانان ایلام رخ داد، سقوط سنگ از سقف تونل در حال احداث «کبیر کوه» حادثه ساز شد و جان کارگری را گرفت.

فرماندار آبدانان درباره این حادثه گفته است: تونل کبیرکوه در شهرستان آبدانان یکی از طرح‌های مهم راه‌سازی بوده که تسریع در روند اجرای این پروژه در دستور کار مسئولان امر قرار دارد.

کد خبر : ۲۵۸۵۶۳