خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جدید صندوق بازنشستگی کشوری:

بهره وری منابع صندوق بازنشستگی باید ارتقا یابد

کد خبر : ۲۱۲۱۱۹

در خصوص اموال صندوق بازنشستگی مسئول هستیم زیرا این اموال متعلق به افراد زحمتکش جامعه است.

مراسم معارفه دکتر محمود اسلامیان مدیر عامل جدید صندوق بازنشستگی کشوری با حضور دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونین این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، محمود اسلامیان عصر چهارشنبه در مراسم معارفه خود که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تنی چند از معاونان وزارت کار و مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی در محل سازمان بازنشستگی کشوری بر گزار شد، افزود: سالها در حوزه های اقتصادی و اجتماعی فعالیت داشته ام و همواره تلاش کرده ام که به نحو شایسته ای از عهده مسئولیت هایی که داشته ام برآیم.

وی تاکید کرد: یک مدیر شایسته باید بتواند از توان افراد در حوزه فعالیت خود یاری بگیرد و بی تردید از همکارانی که دارای تجربه های ارزشمندی هستند در این زمینه یاری خواهم گرفت.

وی گفت: ضروری است در جهت ارتقا بهره وری منابع صندوق بازنشستگی تلاشهای بیشتری صورت گیرد.

به گفته وی، رقابت در اقتصاد حرف نخست را می زند و در خصوص اموال صندوق بازنشستگی مسئول هستیم زیرا این اموال متعلق به افراد زحمتکش جامعه است.

اسلامیان گفت: همچنین باید طوری مدیریت کنیم که وقتی کار را به دیگری می سپاریم در پیشگاه پروردگار و مردم سربلند باشیم.

مدیر عمال صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: از تلاش همه مدیرانی که بخواهند برای تحقق ارتقا بهره وری اموال صندوق بازنشستگی کشوری همکاری کنند، استقبال می کنم.

وی اظهار امیدواری کرد، فضایی در سازمان ایجاد شود که همکاری صادقانه ای میان همکاران و مدیران این صندوق توسعه یابد.

وی یادآور شد: برخی از افرادی که در صنعت فولاد کشور خدمت می کنند کار بسیار دشواری را برعهده دارند. کار بر روی برخی از کوره ها شاید یک ماه هم دشوار باشد اما این افراد ۲۰ سال است که در این قسمت ها کار می کنند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که مسئولان صندوق بازنشستگی در ارائه خدمت به مردم، به شایستگی برسند که استحقاق مردم زحمتکش کشورمان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز