خبرگزاری کار ایران

تقدیر نائب رئیس مجلس از سازمان تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۳۰۴

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان افتتاح و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای سازمان تأمین‌اجتماعی که در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، از مدیریت و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی تقدیر کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان افتتاح و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای سازمان تأمین‌اجتماعی که همزمان با هفته تأمین‌اجتماعی در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، از مدیریت و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی تقدیر کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، متن کامل سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی به این شرح است.

سازمان تأمین‌اجتماعی یک نهاد قدرتمند اقتصادی و یک نهاد کارآمد اجتماعی است. مدیریت کارآمد سازمان و همکاران محترمشان در دوران کوتاه حضور در این نهاد اعتمادسازی شایسته‌ای را در مجموعه کارکنان این نهاد و نیروهای فعال در سازمان خلق کرده‌اند که بنده به نوبه خودم بابت این اعتمادسازی تشکر و تقدیر دارم.

این ایجاد اعتماد در سایه صداقت و تدبیر مبتنی بر عقلانیت و دانش و تخصص امکان ارائه خدمات بهتر را به نیروهای تحت پوشش سازمان در این ایام فراهم آورده است.

شاید بهترین بیان و کوتاه‌ترین سخن برای ارتقاء سطح خدمت سازمان و ارتقاء ظرفیت سازمان در تأمین منابع مورد نیاز این است که ارزش خدماتی که سازمان تأمین اجتماعی در سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ به افرادتحت پوشش ارائه می‌کند بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

در واقع این سازمان از تمام ظرفیت خود برای تامین منابع استفاده کرده است بدون اینکه سرمایه‌های سازمان را در معرض فروش قرار دهد و با بهره‌وری و افزایش درآمد از سرمایه‌گذاری‌های انجام شده و سایر راهکارها در این راستا قدم برداشته‌اند و در مجموع باید از تلاش دوستان در سازمان تشکر و تقدیر کرد.

امیدوارم که شاهد ارتقاء سطح خدمات درمانی تأمین اجتماعی باشیم. امروز حدود یک سوم خدمات درمانی مستمری‌بگیران و افراد تحت پوشش را بیمارستان‌ها و واحدهای درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی مستقیما ارائه می‌کنند و دوسوم خدمات را نیز خریداری می‌کنند که انصافا یک ظرفیت بسیار خوب و قابل قبول است.

امیدوارم در این عرصه که سازمان جایگاه خوبی دارد، معذالک خدمات ارتقاء پیدا کند و به یاری خداوند متعال با همکاری مجلس شورای اسلامی، کمیسیون اجتماعی و دولت محترم شاهد همکاری نزدیک مجلس و دولت با سازمان برای ارتقاء خدمات این نهاد باشیم.

تأمین‌اجتماعی یک نمادی و نمونه‌ای است از اینکه بایستی کارها را به بخش غیر دولتی واگذار کنیم. کل حوزه تأمین‌اجتماعی و خدمات بیمه‌ای چنین جایگاهی دارد.

امیدوارم با کوچک نمودن حجم دولت تمام حوزه‌های غیرحاکمیتی را به نهادهای غیردولتی واگذار کنیم و با سیاستگذاری درست و حمایت از این نهادها زمینه افزایش رضایتمندی مردم را فراهم بیاوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز