خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز:

دولت برای رفع مشکلات کارگران ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی اقدام کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۴۱

کارگران ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی ایران با تجمع در مقابل استانداری آذربایجان شرقی خواستار پاسخگویی مسئولین ارشد استانی برای رفع مشکلات کارگران این واحد تولیدی شدند.

ایلنا: پیش از ظهر امروز کارگران ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی ایران با تجمع در مقابل استانداری آذربایجان شرقی خواستار پاسخگویی مسئولین ارشد استانی برای رفع مشکلات کارگران این واحد تولیدی شدند.

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: پیش از این و طی ۸ ماه گذشته کارگران این واحد تولیدی برای تحقق مطالبات و عدم پرداخت حقوق، چهار بار در مقابل استانداری آذربایجان شرقی، یک بار مقابل دفتر امام جمعه تبریز، یک بار مقابل سازمان تجارت، صنعت و معدن، یک بار هم مقابل دروازه شماره سه مجتمع تراکتورسازی ایران تجمع کرده بودند.

حاج کریم صادق‌زاده افزود: متاسفانه به دلیل برخی سوء مدیریت‌ها و فقدان برنامه ریزی صحیح در موضوع خصوصی سازی در این مدت رسیدگی به مشکلات این واحد تولیدی به طور جدی مورد توجه قرار نگرفته است.

وی با تأکید بر اینکه مشکلات کارگران ماشین آلات تراکتورسازی موضوعی مسبوق به سابقه است، اظهار داشت: متاسفانه به هشدارهای جامعه کارگری نسبت به رسیدگی به مسایل این واحد صنعتی تاکنون توجهی نشده است.

صادق‌زاده با بیان اینکه مشکلات کارگران ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی رهاورد اجرای نادرست سیاست‌های کلان کشور در واگذاری‌ها از سوی متولیان امر در دولت‌های قبلی است، گفت: کارگران ماشین آلات تراکتورسازی تبریز انتظار دارند مسئولان دولت تدبیر و امید اقدامی برای رفع مشکلات آنان می‌کردند.

وی گفت: کارگران را در آستانه دهه فجر به صبر و شکیبایی فرا می‌خوانم و امیدواریم مسئولان جدی‌تر وارد شده و خواسته‌های به حق کارگران را عملی کنند.

صادق‌زاده افزود: خوشبختانه با توجه به انتصاب مدیر کل جدید اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی و آمادگی ایشان برای همکاری در این زمینه امید می‌رود از این پتانسیل نیز برای رفع مشکلات کارگران استفاده لازم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز