خبرگزاری کار ایران

کارگران بیکار شده معدن کرومیت آسمینون از مقرری بیمه بیکاری استفاده می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۰۷۰

از مجموع هزارو ۲۰۰ کارگر بیکارشده معدن کرومیت آسمینون منوجان در کرمان ۹۴۰ نفر متقاضی دریافت مقرری بیمه بیکاری شده و در سامانه جامع روابط کار ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان کرمان در جلسه بررسی مشکلات کارگران معدن کرومیت آسمینون در کمیته استانی بیمه بیکاری گفت: تاکنون ۹۴۰ کارگر معدن کرومیت آسمینون در سامانه جامع روابط کار برای دریافت بیمه بیکاری نام‌نویسی کرده‌اند.

مجتنی مصباح افزود: وضعیت شغلی و معیشتی کارگران خط قرمز دولت همچنین داره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان است بنابر این بلافاصله اقدامات لازم برای برقراری بیمه بیکاری کارگران بیکار شده کرومیت آسمینون صادر شده است.

لازم به یادآوری است ؛حدود یک هزارو ۲۰۰ کارگر معدن آسمینون شرکت معادن فاریاب در کرمان از ابتدای خرداد ماه سال جاری بعد از اقدام کارفرما به تعطیلی معدن (به بهانه اختلاف با کارگران برای عقد قرار داد موقت واینکه کار در این واحد معدنی با وضعیت فعلی صرفه اقتصادی ندارد) بیکار شده وکاری برای انجام دادن ندارند، بنابر این تصمیم مسئولان در شرایط فعلی اینست ، تا رفع مشکلات این واحد معدنی کارگران متقاضی از مقرری بیمه بیکاری استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز