خبرگزاری کار ایران

وعده پرداخت مطالبات کارگران شهرداری شوش عملی نشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۳۳۲

جمعی از کارگران خدماتی و فضای سبز شهرداری شوش از عدم پرداخت مطالبات مزدی خود خبر دادند.

جمعی از کارگران خدماتی و فضای سبز شهرداری شوش که گفته شده تعداد آن‌ها تا ۴۰۰ نفر است، گفتند: مهمترین موضوع در شهرداری شوش که باعث تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان و کارگران شده است، مربوط به کمبود منابع مالی شهرداری می‌شود که باعث شده صورت وضعیت‌های مالی پیمانکاران به موقع پرداخت نشود.

کارگران اظهار داشتند: بعد از اعتراض دو هفته کارگران در اردیبهشت ماه، برخی مدیران شهری وعده کرده بودند بخشی از معوقات مزدی کارگران را تا دو هفته آینده پرداخت می‌کنند و منابع مالی آن هم در حال تامین است.

کارگران با بیان اینکه آن زمان با اعتماد به وعدهای داده شده مسئولان به اجتماع صنفی خود پایان دادیم، درباره مطالبات خود تصریح کردند: در حال حاضر کارگران شهرداری شوش ۴ ماه مطالبات معوقه دارند که این موضوع آن‌ها را در شرایط سخت مالی قرار داده است.

براساس ادعای کارگران، بخشی از این مطالبات مربوط به تهدید امنیت شغلی است. مسئولان شهری به‌جای تامین منابع مالی پرداخت حقوق، به اعتراضات کارگران اشکال وارد می‌کنند.

کارگران گفتند: به عنوان نمونه یکی از همکاران واحد عمران شهرداری شوش حدود دو ماه است به دلیل شرکت در تجمعات کارگران از سوی شهرداری شوش تعلیق شده است.

کارگران شهرداری شوش گفتند: بارها برای دریافت مطالبات خود به دفتر شهردار و شورای شهر وسایر نهادهای دولتی شهرمراجعه کردیم اما پاسخ روشنی نگرفته‌ایم و علارغم وعده‌های داده شده از سوی مسئولان مشخص نیست چه زمانی قرار است شهرداری، مطالبات ما را پرداخت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز