خبرگزاری کار ایران

درخواست کارگرانِ شهرداری یاسوج برای وصول مطالبات معوقه

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۴۶۶

کارگران شهرداری یاسوج می‌گویند که شهرداری هنوز بابت مطالبات مربوط به پنج ماه دستمزد پرداخت نشده، با آن‌ها تسویه حساب نکرده است.

تعدادی از کارگران شهرداری یاسوج واقع در استان کهکیلویه و بویراحمد در تماس با خبرنگار ایلنا، گفتند: به‌صورت مشخص کارگران پیمانکاری این مجموعه با ۱۷ تا ۱۸ سال سابقه کار در شهرداری در مجموع ۴ تا ۵ ماه از مطالبات خود را از کارفرما دریافت نکرده‌اند.

یکی از این کارگران گفت: علارغم پیگیری مداوم برای دریافت مطالباتمان، هنوز هیچ مسئولی پاسخگوی مطالباتمان در شهرستان نیست.

او گفت: بعد از چند ماه معوقات مزدی، کارگران در روز گذشته (یکم خرداد ماه سال‌جاری) یک تجمع اعتراضی برپا کردند که در نتیجه آن شهردار وعده رسیدگی به وضعیت مطالبات کارگران را داد.

این کارگر افزود: کارگران شهرداری به دنبال وصول مطالبات و مشخص شدن وضعیت شغلی خود هستند چراکه بی‌پولی و سرگردانی آنها؛ مشکلاتی را برای خانواده‌های آنها ایجاد کرده است.

این کارگر با بیان اینکه ما کارگران شهرداری خواستار آن هستیم تا مسئولان چاره‌ای برای پرداخت دستمزد نیروی کار شهرداری یاسوج بی‌اندیشند، در پایان افزود: انتظار داشتیم مسئولان شهرستانی و اعضای شورای شهر یاسوج در حمایت از کارگران شهرداری به موضوع مشکلات آنان ورود می‌کردند تا همه مطالبات کارگران پرداخت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز