خبرگزاری کار ایران

نامه سرگشاده کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران به رئیس جمهور پیرامون افزایش قانونی مستمری‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۵۶۷

دریابیگی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به ابراهیم رئیسی(رئیس جمهور اسلامی ایران) پیرامون مسئله افزایش حقوق بازنشستگان بنابر مصوبه شورای عالی کار و هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی ارسال کرده است.

به گزارش ایلنا، نصرالله دریابیگی (رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران) در نامه‌ای سرگشاده خطاب به ابراهیم رئیسی(رئیس جمهور اسلامی ایران) پیرامون مسئله افزایش حقوق بازنشستگان بنابر مصوبه شورای عالی کار و هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی ارسال کرده است که متن این نامه را در ادامه می‌خوانید:

 

بسم تعالی

محضر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی

 

با سلام و احترام در نامه‌های قبلی که به حضور معروض افتاده است سعی‌ام این بود با رعایت نهایت احترام وادب، در مقام نماینده قانونی بازنشستگان عضو صندوق سازمان تأمین اجتماعی استان مازندران و عضوی از اعضای هیئت مدیره کانون عالی کشور به اجمال و اختصار ضرورت تصویب مصوبه قانونی هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی در هیئت دولت را به استحضار رسانده باشم. اکنون خبرهای واصله حکایت از روند اتخاذی در هیئت دولت جنابعالی برای این مصوبه که ده‌ها میلیون چشم با وضع رقت بار در انتظار تصویب آن است، حکایت از غیر آن دارد. در این صورت باید عرض شود «جداً وجداً مایه تأسف است».

آقای رئیس جمهور! در سرمایه سازمان تأمین اجتماعی که متعلق به بیمه شده و بازنشسته است، دیناری از دولت‌ها (از جمله دولت جنابعالی) به این صندوق کمک نشده است. حتی در پرداخت قریب به پانصد هزار میلیاردی بدهی صندوق‌ها، منابع به این سازمان تعلق داشته‌ است.

چه حجت شرعی وجود دارد که صاحب سرمایه برای استفاده حداقلی واندک، از وجوه متعلق به خود باید تا این مقدار در مضیقه قرار گیرد؟ کدام مقام مسئول ومدیر اطراف جنابعالی توان اداره امور معاش حداقل چهار نفر در یک خانوار بازنشسته را با حقوق 5میلیون تومانی دارد؟ این چه اشتیاقی است که دردل دولتمردان وجود دارد که صف معترضین وضع موجود را طولانی تر کند؟

آقای رئیس جمهور! نگذارید اندک رشته محبت باقیمانده از این وضع وامیدواری به آینده‌ای روشن در اجرای سیاست‌های اقتصادی‌تان در دل این خسته دلان و خسته تنان پاره شود و با این امروز و فردا کردن، خبرهای تأسف بار در عدم تصویب مصوبه هیئت امنای سازمان در پرداخت حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی زمینه  اعتراض و لب گشوده و آه و ناله این پدران ومادران گرفتار در عذاب وحشتناک تورم و گرانی را دشمنان این مرز و بوم بشنوند.

اینک اینجانب به‌عنوان برادری از جمع برادران دینی شما با هشدار به پایان تحمل و تاب‌آوری پدران ومادران بازنشسته مستمری بگیران و بازماندگان‌تان از این خطه ولایت مدار از رنج وضع موجود، تقاضا و انتظار دارم به‌عنوان به یک روحانی غمخوار ملت و به‌عنوان سیدی از سلسله‌ی سادات و به‌عنوان درس خوانده‌ای از حوزه دین و فقاهت با مداخله‌ای جدی در موضوع، عامل خاتمه بخش این وضع غیر قابل تحمل باشید.

و من الله التوفیق

نصر اله دریابیگی

رئیس هیئت مدیره کانون استان بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز