خبرگزاری کار ایران

بلاتکلیفی کارگران ایثارگر شهرداری نیشابور برای تبدیل وضعیت

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۸۳۷

کارگران ایثارگر شهرداری نیشابور می‌گویند در خصوص تبدیل وضعیت آن‌ها علاوه بر شهرداری هیچ نهاد دیگری هنوز مسئولیت‌پذیر نیست.

تعدادی از کارگران ایثارگر شهرداری نیشابور در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: با وجود آنکه طرح تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در اکثر نهادهای دولتی و عمومی در سال ۱۴۰۰ انجام شده است اما این طرح هنوز در شهرداری نیشابور اجرایی نشده است.

این گروه از ایثارگران می‌گویند: بعد از پیگیری‌ و اصرار بسیار، شهرداری به ما گفت اسامی کارگران مشمول این طرح به استانداری ارسال شده است اما وقتی برای پیگیری به استانداری مراجعه می‌کنیم هیچ لیستی وجود ندارد. درواقع بین شهرداری، استانداری و چند ارگان دولتی دیگر پاسکاری می‌شویم و هنوز نشانه‌ای از اجرای این طرح (تبدیل وضعیت ایثارگران) برای کارگران شهرداری نیشابور موجود نیست.

آن‌ها اضافه می‌کنند: به نظر می‌رسد مسئولان در جریان سختی و فشارهای وارده بر خانوادهای ایثارگر در سالهای سخت جنگ نیستند و نمی‌دانند آنها چه مشکلاتی را بعد از جنگ پشت سر گذاشته‌اند. انتظار داشتیم تا قبل از پایان سال ۱۴۰۰ وضعیت شغلی ما مشخص می‌شد که هنوز نشده است.

این کارگران با بیان اینکه خواستار اجرای هرچه سریعتر این قانون هستیم، افزودند: چرا در برخی مواقع نص صریح قانون از سوی برخی مسئولان زیر سوال برده می‌شود و سلیقه‌ای عمل می‌کنند؟ در مورد تبدیل وضعیت ایثارگران، مسئولان نباید بین کارگران شهرداری و سایر ارگانها فرق قائل شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز