خبرگزاری کار ایران

تاکید دوباره کارگران شهرداری کوت عبدالله درباره مطالباتشان/ سه ماه است حقوق نگرفته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۱۵۶

کارگران شهرداری کوت عبدالله در استان خوزستان بار دیگر بر معوقات مزدی و بیمه‌ای خود تاکید کردند.

کارگران رفت و روب و پاکبانِ شهرداری کوت عبدالله در تماس با خبرنگار ایلنا، از دومین روز از اعتراض صنفی خود خبر دادند.

این کارگران می‌گویند: امروز (شانزدهم اسفند) اول به شهرداری منطقه کوت عبدالله مراجعه کردیم و سپس به فرمانداری آمدیم اما هیچ پاسخ روشنی به ما ندادند؛ دو روز است که به تمام نهادهای ذیربط و مسئول مراجعه می‌کنیم. ما کارگران رفت و روب و کارگران حمل زباله‌ی شبکار،  چند صد نفریم که سه ماه است بدون حقوق و بیمه کار می‌کنیم. عیدی و سنوات نیز برای ما پرداخت نشده است.

یکی از این کارگران با بیان اینکه «از برج نُه کارفرما برای ما حقوق واریز نکرده» می‌گوید: نه پیمانکار، نه شهردار و نه هیچ کدام از مقامات مسئول شهری و استانی، از ما حمایت نمی‌کنند. شب عید شرمنده خانواده‌هایمان هستیم؛ چرا صدها کارگر زحمتکش شهرداری که دشوارترین مشاغل را برعهده دارند، باید شب عید با جیب خالی بمانند و معوقات مزدی‌شان واریز نشود؟

یک کارگر دیگر می‌گوید: مدام به ما وعده و قول می‌دهند اما دریغ از ذره‌ای عمل! سفره‌های ما خالیست و کمرمان شکسته است؛ واقعاً باید ساختار حقوق و دستمزد شهرداری کوت عبدالله را درست کنند؛ هربار بعد از سه یا چهار ماه بی‌حقوقی، چند روز معترض می‌شویم و به نهادهای مختلف مراجعه می‌کنیم یا در نهایت، یک ماه حقوق و عیدی ما را واریز می‌کنند؛ این رویه تا کی می‌خواهد ادامه داشته باشد؛ دیگر خسته شده‌ایم!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز