خبرگزاری کار ایران

​پایان اعتراضِ کارگران معدن طرزه/ کار در معدن بازی با جان است؛ اعتراض کردیم اما به نتیجه نرسیدیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۳۶۴

کارگران معدن طرزه گفتند: کار در معدن، بازی با جان است و ما هر روز جانمان را در معرض خطر قرار می‌دهیم اما دستمزدی متناسب با این کار دریافت نمی‌کنیم. اعتراض کردیم تا پیمانکاران را حذف کنند و بخشی از مشکلات ما حل شود اما بعد از روزها اعتراض به نتیجه نرسیدیم.

کارگران معدن طرزه در تماس با خبرنگار ایلنا، از پایان اعتراضات چند روزه‌ی خود خبر دادند. 

این کارگران که در اعتراض به حضور پیمانکاران و عدم اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل بیش از یک هفته مقابل ساختمان شرکت ذغال سنگ البرز شرقی جمع شده بودند، صبح امروز به کار خود برگشتند. 

به گفته‌ی کارگران؛ تبدیل وضعیت از مهم‌ترین خواسته‌های کارگرانِ پیمانکاریِ معدن طرزه است. حضور پیمانکاران مشکلات بسیاری برای آن‌ها ایجاد کرده و هیچ رسیدگی‌ای به عملکرد پیمانکاران نمی‌شود. 

این کارگران می‌گویند: کار در معدن، بازی با جان است و ما هر روز جانمان را در معرض خطر قرار می‌دهیم اما دستمزدی متناسب با این کار دریافت نمی‌کنیم. اعتراض کردیم تا پیمانکاران را حذف کنند و بخشی از مشکلات ما حل شود اما بعد از روزها اعتراض به نتیجه نرسیدیم. 

به گفته‌ی این کارگران؛ در این اعتراضات وعده‌های بسیاری داده می‌شود اما در نهایت نتیجه‌ای ندارد و ما مجبوریم به کار برگردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز