خبرگزاری کار ایران

کارگران بندر امام مطرح کردند؛

پیوستن به پویشِ مطالبه‌گری «شهید ابراهیم هادی» / هرچه زودتر طرح ساماندهی را تصویب کنید

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۱۲۹

کارگران پتروشیمی‌های بندر امام خواستار تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران شرکتی و پیمانکاری بندر امام و ماهشهر که در پتروشیمی‌های مختلف این منطقه کار می‌کنند، از پیوستن به «پویش مطالبه‌گری شهید ابراهیم هادی» و انتظار برای تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت خبر دادند.

این کارگران می‌گویند: از نمایندگان مجلس انتظار داریم تا قبل از پایان سال طرح ساماندهی را به تصویب برسانند تا سال بعد در بخش نفت و گاز، شاهد حضور پیمانکاران نباشیم و تمام کارگران تبدیل وضعیت شوند.

این کارگران نگران معطل ماندن طرح ساماندهی و یا تعویق احتمالی آن هستند و می‌گویند: هزاران کارگر سراسر کشور به پویش شهید ابراهیم هادی پیوسته‌اند و مدام در حال مطالبه‌گری و رایزنی با نمایندگان مجلس هستند. انتطار داریم نمایندگان، مهم‌ترین مطالبه جمعی کارگران کشور یعنی بردن طرح ساماندهی به صحن مجلس و تصویب آن را جدی بگیرند و قبل از پایان سال، خیال کارگران را راحت کنند.

بندر امام و ماهشهر، کلونی پتروشیمی‌های مختلفی است که کارگران بسیاری به عنوان پیمانکار و خارج از چتر حمایتی قانون کار، در این واحدها مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز