خبرگزاری کار ایران

بخشی از معوقات مزدی کارگران بیمارستان دیلم پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۵۸۶

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از پرداخت بخشی از مطالبات معوقه مزدی کارگران بیمارستان شهرستان دیلم خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم بوشهر، عبدالکریم جمیری اظهار داشت: در دیدار با تعدادی از کارگران بیمارستان دیلم که ماه گذشته در سفر به این شهرستان انجام شد آن‌ها مدعی بودند در نتیجه دریافت نکردن شش ماه حقوق دچار مشکلات معیشتی شده‌اند واین موضوع پی گیری شد.

وی با بیان اینکه در همان زمان با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تماس تلفنی گرفته شدو بعد از مطرح کردن مشکلات کارگران، آن‌ها دفاع قابل قبولی نداشتند افزود: در عین حال با معاون پارلمانی و متعاقب آن با معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت بهداشت و درمان نیز ارتباط  برقرار شد که در نتیجه آن بخشی از مطالبات کارگران پرداخت شد اما هنوزبخش دیگری‌از آن  پرداخت نشده باقی مانده است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وظیفه خود می‌دانم این موضوع را تا حصول نتیجه و احقاق حقوق کارگران عزیز دنبال کنم.

وی افزود: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی باید برای پرداخت به موقع حقوق کارگران که از مشکلات زیادی برخوردار هستند تلاش بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز