خبرگزاری کار ایران

درخواست نیروهای شرکتی وزارت بهداشت برای سرعت در تصویب طرح ساماندهی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۵۱۵

نیروهای شرکتی وزارت بهداشت در انتظار تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت هستند.

نیروهای شرکتی تبصره ۴ وزارت بهداشت در تماس با خبرنگار ایلنا، از تعلل در تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت انتقاد کردند. این نیروها در عین حال از احتمال کنار گذاشته شدن در تبدیل وضعیت ابراز نگرانی می‌کنند.

نمایندگان نیروهای شرکتی وزارت بهداشت می‌گویند: انتظار داریم در قالب این طرح تبدیل وضعیت شده و به نیروهای رسمی وزارت بهداشت تبدیل شویم؛ کار ما همیشگی و مستمر است و باید قرارداد دائمی با وزارت بهداشت داشته باشیم.

این در حالیست که رامین اناری (نماینده کارگران قراردادی و شرکتی سراسر کشور) در این رابطه می‌گوید: نباید هیچ گروهی از نیروهای دولت به هیچ بهانه‌ای از تبدیل وضعیت کنار گذاشته شوند؛ ثبت شناسه،‌ داشتن یا نداشتن شناسه، نباید ملاک تبدیل وضعیت قرار بگیرد؛ هر نیرویی که در یک شغل مستمر در نهاد مرتبط با خزانه کار می‌کند باید تبدیل وضعیت و دائمی شود.

به گفته اناری، زمزمه‌هایی شنیده می‌شود که گروه‌هایی قصد سنگ اندازی و وقفه در کار دارند و امیدواریم نمایندگان مجلس در مقابل این فشارها ایستادگی کنند.

او تاکید می‌کند: طرح ساماندهی باید قبل از پایان سال به تصویب نهایی برسد تا سال بعد دیگر پیمانکاران در نهادهای مختلف حضور نداشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز