خبرگزاری کار ایران

در جوابیه‌ای مطرح شد؛

شرکت تولی پرس: هیچگونه تعدیل نیرو نداشته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۴۷۹

شرکت تولی پرس در جوابیه‌ای به خبر «آقای رئیس جمهور به وضعیت شرکتهای واگذار شده به بخش خصوصی رسیدگی کنید" واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شرکت تولی پرس در جوابیه‌ای به خبر «آقای رئیس جمهور به وضعیت شرکتهای واگذار شده به بخش خصوصی رسیدگی کنید" واکنش نشان داد. 

متن این بیانیه به شرح زیر است: 

باسلام 

احتراما در توضیح خبر منتشر شده در تاریخ 1400/10/4 با کد خبر ۱۱۷۳۷۵۵، با عنوان «آقای رئیس جمهور به وضعیت شرکتهای واگذار شده به بخش خصوصی رسیدگی کنید" نکات ذیل به تفکیک جهت تنویر افکار عمومی و تبین موضوع ارائه گردد و از آن خبرگزاری وزین درخواست می‌گردد طبق ماده ۲۳ قانون مطبوعات و خبرگزاری‌ها، نسبت به انتشار آن در اولین فرصت قدام فرمایید. 

اولا: سهام شرکت تولی پرس، توسط شرکت سهامی عام کف (داروگر) از طریق بورس اوراق بهادر خریداری گردیده است و هیچ ارتباطی به خصوصی‌سازی و اصل ۴۴ قانون اساسی ندارد. 

ثانیا: شرکت تولی پرس در دوران فعالیت تولیدی خود هیچ زمانی تعداد ۱۲۰۰ نفر کارگر نداشته است و آمار ارائه شده در خبر غیرواقعی است. 

در زمان انتقال مالکیت این شرکت در سال ۱۳۹۰ نیز مطابق مدارک موثق موجود از جمله استعلام سازمان تامین اجتماعی، تعداد نیروی کار شاغل در شرکت، ۳۶۴ نفر بوده است که پس از استقرار مدیریت جدید، هیچگونه تعدیل نیرو صورت نپذیرفته است. 

ثالثا: شرکت تولی پرس و مدیران آن، بدون دریافت هیچ ارز و تسهیلاتی، بصورت مستمر امر تولید را اداهمه داده‌اند و در حال حاضر تعداد ۳۳۷ نفر کارگر در این مجموعه مشغول کار می‌باشند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز