خبرگزاری کار ایران

تشکیل کمیته مبارزه با فساد و سلامت اداری در صندوق بازنشستگی فولاد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۸۸۸

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از تشکیل کمیته مبارزه با فساد و سلامت اداری در صندوق خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین عامریان گفت: شفافیت و مبارزه با فساد سرلوحه برنامه‌های صندوق است و تشکیل کمیته مزبور نیز در همین راستا می‌باشد.

وی افزود: در راستای شفافیت هر چه بیشتر فعالیت‌های صندوق و شرکت‌های تابعه و مبارزه با فساد هیچ خط قرمزی نخواهیم داشت. همچنین همه تلاش ما بر شفافیت در تصمیمات سازمانی و مبارزه با هرگونه تعارض منافع اشخاص حقیقی یا حقوقی با منافع صندوق فولاد استوار خواهد بود.

عامریان ادامه داد: پیرو ابلاغ وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر ایجاد واحد مستقل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات در کلیه سازمان‌های تابعه وزارتخانه، این اداره کل نیز در ستاد صندوق بازنشستگی فولاد تشکیل و رسما فعالیت خود را از تاریخ یکم دی ماه آغاز نموده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد اظهار داشت: موضوع نظارت و بازرسی در صندوق از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین دلیل تصمیم گرفته شد بازرسی به صورت یک واحد مستقل از حراست تشکیل شود.

عامریان گفت: نگاه بازرسی معطوف به پیشگیری و اصلاح روش‌های ناکارآمد است و این اداره کل به عنوان چشمان مدیریت صندوق در جهت صیانت از مجموعه فعالیت خواهد کرد.

وی با اشاره به انتصاب محمدعلی نوده به عنوان مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات صندوق بازنشستگی فولاد، وی را مدیری پاک‌دست و دارای سوابق مدیریتی ارزنده در بخش‌های بازرسی سازمان‌ها دانست و گفت: به مدیران‌عامل شرکت‌های تابعه ابلاغ نموده‌ام با این اداره کل نهایت همکاری را به عمل آورند.

عامریان گفت: ما فرصت آزمون و خطا نداریم. هرچند نگاه من به آینده و نه گذشته است اما اگر در جایی منافع ذی‌نفعان صندوق تضییع شده باشد حتما در جهت احقاق حق ایشان اقدام خواهم نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز