خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری خرمشهر خواستار روشن شدن وضعیت معوقات خود شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۶۵۵

کارگران شهرداری خرمشهر با مراجعه به فرمانداری و شورای شهر، به نامشخص بودن وضعیت مطالبات معوقه خود اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگارایلنا، جمعی از کارگران شهرداری خرمشهر پیش از ظهر امروز، سه‌شنبه (۲۸ دی ماه) در ادامه بی‌توجهی مسئولان شهری به مطالبات صنفی خود، ابتدا مقابل ساختمان فرمانداری و سپس مقابل ساختمان شورای شهر حاضر شدند.

این کارگران که بیش از ۴ ماه است حقوق دریافت نکرده‌اند، این‌بار از فرمانداری و شورای شهر استمداد طلبیدند.

یکی از کارگران گفت: هر چند سال یکبار با تغییر و جابجایی پیمانکاران در مناطق مختلف شهرداری، کارگران دچار مشکل شده و آن‌ها برای دریافت مطالبات معوقه خود دچار مشکل می‌شوند.

به گفته وی؛ پیمانکاران وقتی با پایان کار خود در یک شهرداری تغییر می‌کنند، بدون پرداخت کامل مطالبات کارگران یا از مجموعه خارج شده یا برنده مناقصه پروژه‌ای دیگر می‌شوند.

از قرار معلوم مجید حیدری (عضوشورای شهر خرمشهر) در پی دیدار با نمایندگان کارگران شهرداری وعده داده است که پیگیر موضوع مطالبات آن‌ها باشد.

پرداخت دست‌کم ۴ماه حقوق عقب افتاده، کاهش حق اضافه‌کاری‌ها و تمدید و اصلاح قراردادها از مهمترین خواسته‌های کارگران شهرداری خرمشهر عنوان شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز