خبرگزاری کار ایران

انتقاد کارگزاران مخابرات روستایی به اظهارات آقای وزیر/ زیاده‌خواه نیستیم!

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۴۱۷

کارگزاران مخابرات روستایی به اظهارات وزیر انتقاد کردند.

نمایندگان جامعه کارگزاران مخابرات روستایی کشور در تماس با خبرنگار ایلنا، به اظهارات  عیسی زارع پور (وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات) در جلسه چند جانبه ۱۹ دیماه در مجلس شورا انتقاد کردند.

این نمایندگان گفتند: در جایی عنوان کرده‌اند که " کارگزاران مخابرات روستایی هر روز خواسته جدیدی را مطرح کرده و به نوعی زیاده خواه هستند." در جواب باید گفت کارگزاران مخابرات روستایی از پیشگامان حوزه ارتباطات روستایی بوده‌اند که مدتهاست مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند. جناب آقای وزیر خواسته‌های کارگزاران نه تنها جدید نیستند بلکه قدیمی، به حق و قانونی هستند که چون تا به امروز مورد توجه قرار نگرفته و به آنها اهمیت داده نشده است اینچنین روی هم انباشته شده و امروزه به سبب وجود تبعیضات گسترده و ناروا در رفتارها خصوصا در نوع پرداختی‌ها، باز سربرآورده‌اند و اگر برای یکبار هم که شده باشد آیین نامه استخدامی سال ۸۹ شرکت مخابرات ایران را مرور بفرمایید آنگاه درخواهید یافت که حقوق قانونی کارگزاران چیست.

آن‌ها افزودند: چرا هیچ فکری به حال سنوات زمان دولتی کارگزاران نمی‌کنید؛ چرا در جهت رفع تبعیض، سنوات زمان دولتی را به سنوات زمان خصوصی شرکت تا تاریخ ۸۸/۸/۱۸ متصل نمی‌کنید تا این دین و حق الناس بر گردن شما نماند.

 نمایندگان کارگزاران ادامه دادند: کارگزاران مخابرات روستایی تمامی کارها و امور یک مرکز را به تنهایی انجام ‌می‌دهند اما مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند؛  لطفاً جهت پی بردن به اصل ماجرای تبعیض به فیش حقوق ۵ میلیونی کارگزاران روستایی و ۲۰ میلیونی کارکنان شهری نگاهی موشکافانه بیاندازید آنوقت درخواهید یافت که موضوع از چه قرار است؛ ضمنا آقای وزیر خواروبار یک میلیون و چهارصد هزار تومانی را برای کارکنان شهری جایز می‌دانید ولی از خواروبار ۶۰۰ هزار تومانی کارگزاران روستایی را به عنوان نمادی از تبعیض آشکار نمی‌بینید! از بقیه مزایا مانند حق ایاب و ذهاب، حق ناهار، حق تحصیل فرزندان، کمک هزینه ازدواج، حق لباس و بیمه تکمیلی گذر می‌کنیم!

این فعالان کارگری در پایان افزودند: کارگزاران مخابرات روستایی سالهاست صادقانه به مردمان خوب روستاها خدمت می‌کنند شایسته و زیبنده نیست که از طرف مسئولان ذیربط اینگونه مورد ظلم و تبعیض قرار بگیرند؛ خواهشمندیم با همفکری نمایندگان محترم مجلس، مشکلات این قشر زحمتکش را حل کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز