خبرگزاری کار ایران

درخواست بازنشستگان قند ورامین برای رسیدگی به موضوع زمین‌های این کارخانه

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۱۷۶

نماینده کارگران بازنشسته قندِ ورامین از مشکل بازنشستگان این کارخانه برای رسیدگی به وضعیتِ زمین‌هایی خبر داد که پیشتر در دوران دولتی بودن کارخانه به این کارگران واگذار شده است.

نماینده کارگران بازنشسته قندِ ورامین در تماس با خبرنگار ایلنا، از مشکل بازنشستگان این کارخانه برای رسیدگی به وضعیتِ زمین‌هایی خبر داد که پیشتر در دوران دولتی بودن کارخانه به این کارگران واگذار شده است. 

به گفته‌ی او؛ کارخانه در سال ۸۲ به بخش خصوصی واگذار شده اما قبل از آن قرار شد بخشی از زمین‌ها و خانه‌های کارگریِ این کارخانه‌ی دولتی به کارگران واگذار شود. 

وی مدعی شد: در سال ۸۲ که کارخانه واگذار شد، بخش خصوصی که شرکت به آن واگذار شده بود مدعی شد کارخانه را همراه با این زمین‌ها از دولت خریده است و از دادنِ زمین‌ها به کارگران جلوگیری کرد. 

به گفته‌ی او؛ طی چند سال گذشته تعدادی از بازنشستگان توانستند خانه‌ها را به نام خود سند بزنند اما هنوز تکلیف بخش زیادی از این زمین‎‌ها مشخص نشده است. 

نماینده کارگران بازنشسته قند ورامین تاکید کرد: ما پیگیرِ این زمین‌‎ها هستیم و بارها به دادستان و فرمانداری و قوه قضائیه نامه زده‌ایم و درخواست مساعدت کردیم. 

وی مدعی شد: در سال ۸۱ دو بار در شهرداری ورامین کمیسیون گذاشتند و این زمین‌ها قیمتگذاری شده است. بر اساس این اسناد مشخص است که بخش خصوصی زمین‌ها را نخریده و آنچه به بخش خصوصی واگذار شده، صرفا کارخانه بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز