خبرگزاری کار ایران

وعده پرداخت مطالبات کارگران سد شفارود تا یک ماه آینده

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۸۹۸

کارگران سد شفارود می‌گویند: وعده داده‌اند تا یک ماه دیگر حقوق پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران سد شفارود که طی چند ماه گذشته در پیگیری مطالبات معوقه مزدی خود چندبار  تجمع صنفی برگزار کرده‌اند، روز گذشته (۲۴ دی ماه) به دنبال بازدید دو عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از این پروژه عمرانی، خواستار پاسخگویی در ارتباط با عدم پرداخت مطالبات مزدی خود شدند.

محمد خدابخشی (نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس) و حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی (نائب رئیس دوم کمیسیون برنامه و بودجه مجلس) عصر روز گذشته (جمعه ۲۴ دی ماه) از پروژه سد شفارود بازدید کرده و وعده تامین منابع مالی پرداخت حقوق کارگران را دادند.

یکی از کارگران گفت: مشکلات کارگران، عدم واریز چندین ماه حقوق و حق بیمه‌ها به حساب تامین اجتماعی است؛ در عین حال به دلیل نامشخص بودن وضعیت ساخت پروژه سد شفارود که از ابتدای سال جاری متوقف شده، حدود ۹۰۰ کارگر نگران تامین امنیت شغلی خود هستند.

او گفت: در بازدید روز گذشته اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، وعده پرداخت ۲۰ میلیارد تومان تامین اعتبار برای پرداخت حقوق کارگران حداکثر تا یک ماه آینده داده‌ شد.

وی افزود: جدا از تامین اعتبار حقوق کارگران، قرار است حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه عمرانی در بودجه سال آینده در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز