خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری کوت عبدالله: پیمانکار ماه‌ها حق بیمه را رد نکرده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۱۳۰

کارگران شهرداری کوت عبدالله در دو شیفت روزکار و شبکار برای چندمین بار در طول یک سال گذشته دست از کار کشیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران شهرداری کوت عبدالله در دو شیفت روزکار و شبکار برای چندمین بار در طول یک سال گذشته دست از کار کشیدند. 

این کارگران به‌ عدم پرداخت معوقات مزدی خود و عدم پرداخت حق بیمه اعتراض دارند. 

به گفته‌‎ی این کارگران حقوق ماه‌های مهر، آبان، آذر آنها پرداخت نشده و لیست بیمه نیز ناقص برای آن‌ها رد شده است. 

کارگران لیست بیمه‌ی خود را در اختیار ایلنا قرار دادند و گفتند: برای رفتن به دکتر با مشکل مواجه شده‌ایم و مجبوریم هزینه‌ی دوا و درمان را آزاد بپردازیم. 

این کارگران می‌گویند: از قول‌های بی‌نتیجه‌ی شهرداری و شورای شهر خسته شده‌ایم. شهرداری و شورای شهر فکر می‌کنند توقع ما زیاد است اما تنها چیزی که ما می‌خواهیم دریافت کامل حقوقمان سر وقت و رد شدنِ حق بیمه است. 

به گفته‌ی کارگران، با حقوق علی‌الحسابی که به آن‌ها پرداخت می‌شود تنها می‌توانند قسط‌های عقب مانده را بدهند و در تامین باقی هزینه‌ها با مشکل مواجه هستند. 

گفتنی است؛ براساس لیست بیمه‌ای که کارگران در اختیار ما قرار داده‌اند، از آبان حق بیمه‌ای برای این کارگران رد نشده و حق بیمه‌ی برخی ماه‌ها نیز ناقص رد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز