خبرگزاری کار ایران

مطالبات کارگران شهرداری «فاروج » به‌روز شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۸۵۳

به گفته عضو شورای شهر فاروج؛ مطالبات مزدی کارگران شهرداری فاروج در استان خراسان شمالی به حداقل کاهش یافته و به‌روز شده است.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل اسکندری (عضو شورای شهر فاروج) گفت: مطالبات مزدی کارگران شهرداری فاروج پرداخت شده ودر حال حاضر کارگران هیچ معوقه‌ای ندارند.

به گفته وی؛ شهرداری با همراهی شورا بدنبال منابع مالی پایدار برای تامین مطالبات کارگران وسایر هزینه‌ای شهر است ودر این راستا مطالعات وبرسی‌های صورت گرفته است.

او در ارتباط با برنامه‌های کوتاه مدت شهرداری برای پرداخت مطالبات کارگران گفت: دریافت طلب‌های معوق شهرداری از مردم و نهادهای دولتی، گرفتن فعالیت‌های پیمانی و استفاده از ماشین آلات شهرداری نمونه فعالیتهایی است که شهرداری توانست با استفاده از آن‌ها تامین منابع مالی کند. در عین حال چند طرح توجیهی همانند طرح ساخت کارخانه بتن آماده، سازها وقعات بتنی در دست داریم که برسی مطالعات آن‌ها در مراحل پایانی قرار دارند.

عضو شورای شهر فاروج با بیان اینکه با راه اندازی این واحد‌ها تولیدی وصنعتی، علاوه بر تامین نیازهای شهرداری و کمک به عمران و آبادی، مازاد آن هم به فروش می‌رسد، افزود: تولید وتامین زعفران و خشکبار هم حوزه‌های دیگری است که طرح‌های مطالعاتی آن در دست انجام است.

اسکندری در پایان گفت: برای تامین منابع مالی شهرداری از بسیاری از هزینهای اضافی وبریز بپاش جلوگیری کرده‌ایم همچنین آغاز بکارکارخانه آسفالت و خدمات سنگ‌شکن هم در تامین هزینه‌های شهرداری بسیار تاثیر گذار بوده است.

لازم به یاد آوری است؛ جمعی از کارگر شرکتی شهرداری فاروج در استان خراسان شمالی روز سه شنبه ۳۰ شهریور ماه در اعتراض به‌عدم پرداخت دستمزدهای معوقه خود دست به تجمع صنفی زده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز