خبرگزاری کار ایران

لزوم جمع‌آوری ۵۰ امضا برای تصویبِ طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت/ قبل عید کار را تمام کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۸۹۲

رامین اناری گفت: نمایندگان مجلس اجازه ندهند کار تصویب طرح ساماندهی به درازا بکشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، بعد از تصویب در کمیسیون اجتماعی مجلس، در انتظار طرح در صحن علنی مجلس است؛ رامین اناری (نماینده کارگران قراردادی و شرکتی سراسر کشور) با بیان اینکه تصویب ساماندهی و بریدنِ دست‌های واسطه امروز یک خواسته ملی است، می‌گوید: این مطالبه از بهمن ۹۸، تبدیل به خواسته‌ای سرتاسری و ملی شده است و مخالفان بدانند که کارمندان و کارگران عقب‌نشینی نخواهند کرد.

او با بیان اینکه تمام مطالبه‌گری از طریق مسیر قانونی و آرام در حال انجام است، ادامه می‌دهد: ما هرگز نخواسته‌ایم و نمی‌خواهیم که معاندان از مطالبات به حق ما سوءاستفاده کنند به همین دلیل است که کل کارها را از طریق رایزنی و گفتگو و ایجاد پویش در فضای مجازی پیش می‌بریم منتها اجازه ندهند که مساله مشمول گذشت زمان شود.

اناری توضیح می‌دهد: قرار بود ۵۰ امضا جمع کنند و طرح را با دوفوریت به سرعت به صحن بیاورند اما تا امروز هنوز این اتفاق نیفتاده؛ خواسته ما این است که قبل از پایان سال، کار تصویب و ابلاغ طرح به پایان برسد؛ نگذارند زمان همینطور بگذرد و انتظار کارگران و کارمندان مشمول بیش از این به درازا بکشد.

به گفته وی، مخالفان و ذینفعانِ عدمِ تصویب طرح ساکت ننشسته‌اند و در حال لابیگری و کارشکنی هستند پس نمایندگان محترم مجلس همانطور که تا امروز ایستادگی کرده‌اند، مقابل کارشکنی‌ها بایستند و اجازه‌ی مماشات ندهند.

اناری در پایان تاکید می‌کند: هزاران خانواده کارگری امروز با بیم و امید در انتظار مطرح شدن طرح در صحن علنی مجلس هستند؛ بیش از این تاخیر جایز نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز