خبرگزاری کار ایران

بلاتکلیفی کارگران مدت موقت منطقه ویژه پتروشیمی/ اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل مسکوت است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۸۶۹

نماینده کارگران سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از بلاتکلیفی اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل برای کارگران مدت‌موقت در این منطقه خبر داد.

امید مسرت در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: از اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی خبری نیست. اجرای احکام صادره تا به این لحظه مسکوت است. به دلیل اینکه یک وکیل رسمی پرونده را پیگیری نکرده است و امضای الکترونیکی من به عنوان نماینده کارگران در پرونده‌ها ثبت شده، تمامی احکام صادره باطل شده است. 

اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل برای کارگران مدت موقت مطنقه ویژه پتروشمی با چالش‌های فراوانی همراه است. چالش مالی یکی از مشکلات اساسی کارگران این منطقه بود. اجرای حکم نیازمند محاسبات ریز ریالی بود یعنی مابه‌التفاوت اجرا نشدن طرح در سال‌های استخدام کارگران باید در نظرگرفته و به هیات حل اختلاف ارائه می‌شد. پس از انجام محاسبات ریالی، نماینده کارگران، مدارک را به اداره کار بندر امام تحویل داد اما مدارک در آنجا باقی مانده و به هیات تشخیص ارجاع نشد. 

همچنین اداره کار سازمان منطقه ویژه موظف بوده تا این پرونده را خارج از نوبت رسیدگی کند. کارگران تمامی مدارک را به اداره کار تحویل می‌دهند و رسید هم دریافت می‌کنند. با این حال مدارک در اداره کار باقی مانده است و سازمان هم با وجود مصوبات صادره، اجرای احکام را پیگیری نمی‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز