خبرگزاری کار ایران

برگزاری رویداد مهارت و مقاومت هم زمان با روز جهانی مقاومت

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۷۸۳

ستاد بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از اجرای رویداد مهارت و مقاومت هم با روز جهانی مقاومت خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، امیر میمنت آبادی (معاون مدیریت و توسعه سازمان و رئیس ستاد بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید  سلیمانی) برنامه‌های عملیاتی این سازمان  هم زمان با ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی را اعلام کرد. 

میمنت آبادی گفت: به مناسبت ۱۳ دی ماه، روز جهانی مقاومت، رویداد «مهارت و مقاومت» در دو سطح استانی و ملی با همکاری دفتر ملی مهارت، دفتر موسسات آموزشگاه‌های آزاد و هیئت اندیشه ورز بسیج در رشته‌های هنرهای تجسمی، نقاشی، معرق، منبت، کاشی کاری، سوخت نگار، مشبک، پوستر «با محوریت شهید حاج قاسم سلیمانی» برگزار می‌شود. 

وی ادامه داد: اعزام ۳۳ گروه جهادی ستاد و ادارات کل به مناطق محروم جهت خدمت‌رسانی و فضاسازی محیطی به مناسبت روز جهانی مقاومت از دیگر برنامه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برای گرامیداشت این روز است. 

میمنت آبادی همچنین از فضاسازی محیطی به مناسبت روز جهانی مقاومت و برپایی ایستگاه فرهنگی در ورودی ستاد سازمان و ادارات کل استانها با محوریت مکتب حاج قاسم سلیمانی در دومین سالروز شهادت سردار توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خبر داد. برگزاری گرامی داشت شهادت سردار سلیمانی در روز یکشنبه مورخ ۱۲ دی ماه با سخرانی دکتر امینی، توضیع ۱۰۰ بسته معشیتی به افراد نیازمند و کوه پیمایی خانوادگی کارکنان ستاد سازمان و زیارت تپه نور الشهدای تهران از دیگر برنامه‌های بزرگداشت روز جهانی مقاومت است. 

وی تصریح کرد: پویش مکتب حاج قاسم در فضای مجازی از برنامه‌های مهم سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز