خبرگزاری کار ایران

درخواست کارگران پتروشیمی رجال برای ورود شورای راهبردی و اداره کار به مسائل صنفی

کد خبر : ۱۱۷۵۵۲۶

کارگران پتروشیمی رجال خواستار برخورداری از حقوق و مزایای انگیزشی خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران پتروشیمی رجال در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی خواستار پیگیری حقوق خود از سوی اداره کار سازمان منطقه ویژه و ورود بازرسان به مسائل صنفی خود شدند. 

کارگران می‌گویند که از پاداش کار در روزهایی کرونایی که در سایر شرکت‌های منطقه پرداخت شده، بهره‌مند نشده‌اند. 

پرداخت متناسب مزایای رفاهی و انگیزشی به کارگران شاغل در پتروشیمی‌های منطقه، یکی از مهم‌ترین خواسته‌های آن‌ها است. به گفته آنها؛ حتی در سال‌هایی که شرکت‌ها با افزایش سطح تولید خود سرگرم بودند، این مورد را نادیده گرفته‌اند. 

کارگران از شورای راهبردی منطقه ویژه می‌خواهند که به متناسب‌سازی مزایای رفاهی و انگیزشی ورود کند تا شرکت رجال به صورت عادلانه همانند سایر پتروشیمی‌ها، در اعیاد و سایر مناسبت‌ها، پاداش‌هایی را پرداخت کند. 

کارگران این پتروشیمی همچنین خواهان تشکل کارگری برای خود هستند و از اداره کار سازمان منطقه ویژه می‌خواهند که پیگیر آن باشد. 

اجرای کامل طرح طبقه‌بندی مشاغل که از سال‌های گذشته به اجرا گذاشته شده بود، پرداخت مزایای اقلیمی و بدی آب و هوا (بر اساس بخشنامه یکسان‌سازی حقوق و مزایای اقلیمی در مرداد ۹۷) و پرداخت پاداش بهره‌وری نفت (شامل نیروهای رسمی نفت) از دیگر خواسته‌های کارگران رجال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز