خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان اعلام کرد؛

پیگیری رفع مشکلات پرستاران تامین اجتماعی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۳۱۴

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، گفت: باید دغدغه پرستاران را به حداقل برسانیم. اقداماتی انجام شده و پیگیر رفع مشکلات آنها هستیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، میرهاشم موسوی در جلسه شورای اداری تامین اجتماعی استان آذربایجان غربی در ارومیه گفت: روز پرستار را از منطقه‌ای که نمود ایثار و از خود گذشتگی است و مردم آن برای دفاع از استقلال و هویت این کشور جانفشانی کردند، به تمامی پرستاران کشور به خصوص پرستاران شاغل در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی تبریک می‌گویم. 

موسوی با بیان اینکه پرستاران خدمات شایانی به جامعه و بیمه‌شدگان ارائه می‌دهند، تصریح کرد: کاملا مشخص است که ماهیت شغل پرستاری علاوه بر بحث‌های تخصصی یک ماهیت کاملا انسانی است که با مقوله‌های همچون ایثار و از خودگذشتگی درآمیخته است. در موضوع کرونا هم این عزیزان در حفظ هویت انسانی و تیمار جسم بیماران تا پای جان ایستادند. 

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: درمان را مختص قشر خاصی نمی‌دانم معتقدیم باید تیمی منسجم و قوی متشکل از پزشک، پرستار و بهیار داشته باشیم. هرکدام از این حرفه‌ها نقش مهمی در ارائه خدمات درمانی دارند. 

وی مشاغل حوزه درمان و پرستاری را حرفه‌هایی با مسئولیت دشوار برشمرد و افزود: اگر این قشر مشکلاتی در زمینه کاری و معیشتی داشته باشند قطعاً در عملکرد آن‌ها ثاثیرگذار خواهد بود. باید دغدغه پرستاران را به حداقل برسانیم. اقداماتی انجام شده و پیگیر رفع مشکلات آن‌ها هستیم. 

موسوی یادآور شد: مشکلاتی در سطح کلان کشور در زمینه پرستاران وجود دارد و با کمبود پرستار مواجه هستیم و باید با آموزش و طرح‌های مختلف با همکاری متولیان نظام سلامت کشور برای ارتقای شغلی و معیشتی این عزیزان اقدام کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز