خبرگزاری کار ایران

تجمع کارگران شرکتی صنعت برق برای تبدیل وضعیت استخدامی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۸۱۵

گروهی از کارگران شرکتی صنعت برق کشور برای پیگیری وضعیت شغلی خود مقابل ساختمان وزارت نیرو تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منابع کارگری در شرکت توزیع برق کشور می‌گویند: صبح امروز سه‌شنبه (16 آذر ماه) جمعی از کارگران شرکتی صنعت برق کشور که به صورت پیمانکاری مشغول کارند، با تجمع مقابل ساختمان وزارت نیرو خواستار پیگیری وضعیت شغلی و استخدامی خود شدند.

یکی از کارگران حاضر در این اجتماع صنفی گفت: اعتراض‌ امروز کارگران شرکتی صنعت برق کشور که از نقاط مختلف به تهران و در مقابل ساختمان وزارت نیرو حاضر شده‌اند برای مشخص شدن وضعیت شغلی آنها برپا شده است. این کارگران خواستار حذف پیمانکاران در مجموعه وزارت نیرو هستند.

او با اشاره به اینکه به صورت  قرارداد شرکت و حجمی در شرکت‌های مختلف پیمانکاری به کار مشغول هستیم، گفتند: می‌خواهیم وضعیت استخدامی ما به قرارداد مستقیم تبدیل شود.

یکی دیگر از معترضان با انتقاد از ابلاغیه سازمان اداری و استخدامی کشور که امکان تبدیل وضعیت همکاران ایثار گر را فراهم کرده است گفت: ما از تامین شدن امنیت شغلی همکاران ایثار گر خود بسیار خرسند هستیم اما معتقدیم دولت باید امکان تبدیل وضعیت همه کارگران را که امنیت شغلی و معیشتی خوبی ندارند را فراهم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز