خبرگزاری کار ایران

پیام دبیرکل خانه کارگر به مناسبت روز دانشجو

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۸۱۲

دبیرکل خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز دانشجو (16 آذر) پیامی را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، در پیام «علیرضا محجوب» خطاب به دانشجویان آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر دانشجو

 ‌سلام بر روز دانشجو

 ‌سلام بر شهدای دانشجو

 سلام بر سه دانشجوی شهید قندچی ، شریعت رضوی و بزرگ نیا شهدای بزرگوار روز دانشجو که نشان داد عنصر دانشجویی مبارزه خود را با استکبار امریکا و مقامات آن از ابتدای دهه ۴۰ آغاز کرده است.

 ‌همه نوشتند رژیم شاه سه دانشجو را قربانی حضور ریچارد نیکسون معاون وقت رئیس جمهور امریکا رئیس جمهور بعدی امریکا کرد . اما جنبش سرافراز دانشجوی ایران کارکرد خود را به این ترتیب در دانشگاه تهران به نمایش گذاشت.

 ‌ ‌۱۶ آذر ۱۳۳۲ یادآور این حرکت با شکوه ، آزادگی ، استقلال خواهی و ملت دوستی دانشجویان ایرانی است که از آن روزگار تا امروز همه ساله دانشجویان یاد این شهیدان بزرگوار را بزرگ داشتند.

 ‌لذا ما باز جمع شده ایم تا بگویم زنده باد جنبش بیدار دانشجوی ایران

 ‌زنده باد دانشجویان شهید و همه شهدای دانشجویی ادوار بعدی ، شهدای انقلاب اسلامی ، دانشجویان شهید جبهه های نبرد با صدام حسین و تجاوزگری امریکا و همه قدرت های خارجی به کشور ما.

 ‌سلام بر آنانی که ایستادند و آنانی که این درس را از آنان به خوبی آموختند . جنبش دانشجویی یعنی جنبش مقاومت و جنبش ایستادگی یک ملت در قالب جوانترین و پویا ترین عنصر اجتماعی سمبل بالندگی تحرک پویایی و ایستادگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز