خبرگزاری کار ایران

قطع دسترسی بازنشستگان تامین اجتماعی به فیش مستمری

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۱۰۰

امکان مشاهده میزان مستمری و مبالغ مرتبط با مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی روی سایت «سازمان تامین اجتماعی» وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امکان مشاهده میزان مستمری و مبالغ مرتبط با مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی روی سایت «سازمان تامین اجتماعی» وجود ندارد.  

بر این اساس، زمانی که بازنشستگان قصد پر کردن فیلد «سال» را در  esevices.tamin.ir دارند، هنگام فراخواندن اطلاعات خود، با پیام قرمز رنگ «مقدار فیلد الزامی می‌باشد» مواجه می‌شود. 

 این در حالی است که باید به صورت عادی با انتخاب سال 1400، ماه و نوع پرداخت و فشردن دکمه‌ی مجازی جست‌و‌جو اطلاعات خود را مشاهده کنند. 

مشخص نیست که دلیل بروز این خطا به چه ایرادی مربوط است اما بازنشستگان می‌گویند که به دلیل اعتراض آنها به نحوه کسر بیمه تکمیلی، قطع دسترسی ایجاد شده است. 

از قرار معلوم مقرر شده بود از این ماه طبق قرارداد جدید بیمه تکمیلی مبلغ 91 هزار تومان سرانه برای بیمه تکمیلی در نظر گرفته شود. مسئولان کانون بازنشستگان نیز عنوان کرده بودند که میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی قول داده است سازمان پرداخت 50 درصد از این مبلغ را برعهده بگیرد اما با صدور فیش‌ آذرماه مشخص شد، که سازمان سهمی را به این منظور اختصاص نداده است.  

به صورت کلی، بازنشستگان تامین اجتماعی می‌توانند بیشتر خدمات مربوط به خود را از esevices.tamin.ir دریافت کنند.

خدماتی مانند مشاهده فیش مستمری و عیدی و مزایای جانبی، از این طریق قابل ارائه است. 

در حال حاضر سازمان در حال انتقال کلیه خدمات خود به این سامانه است.

به تازگی کارفرمایان مکلف شده‌اند برای پرداخت حق بیمه‌های پرسنل خود به  esevices.tamin.ir مراجعه کنند. 

سازمان قصد دارد، کلیه خدمات خود را بر بستر این سامانه یکپارچه کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز