خبرگزاری کار ایران

درخواست کارگران شرکتی شهرداری اهواز برای تبدیل وضعیت استخدامی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۹۳۷

کارگران شرکتی شاغل در مجموعه شهرداری اهواز خواستار تبدیل وضعیت استخدامی خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شماری از کارگران قرارداد پیمانی شهرداری اهواز که در بخش خدمات و فضای سبز مشغول کارند، خواستار رفع تبعیض در تبدیل وضعیت قراردادهای خود از پیمانکاری به قرارداد مستقیم شدند.

به گفته یکی از کارگران شهرداری اهواز، اخیرا طرح تبدیل وضعیت استخدامی همکاران شرکتی ایثارگر در مجموعه شهرداری اهواز در حال اجراست که نارضایتی‌هایی بین بقیه نیروهای شرکتی (غیرایثارگر) ایجاد کرده است.

به گفته یکی از کارگران؛ مسئولان باید بحث تبدیل وضعیت استخدامی را برای همه کارگران مناطق هشت گانه اهواز انجام دهند و نباید بین ایثارگر و غیرایثارگر تفکیک قائل شوند.

این کارگر همچنین اظهار کرد: چندین سال است او و سایر همکارانشان پیگیر تبدیل وضعیت و دریافت مطالبات قانونی از شهرداری هستند که انجام نشده است.این در حالیست که از چند ماه پیش سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور مجوز استخدام و تبدیل وضعیت کارگران پیمانکاری از جمله ایثارگران را به همه شهرداری‌ها ابلاغ کرده است.

او با بیان اینکه کارگران شرکتی فاقد امنیت شغلی هستند، افزود: جدا از امنیت شغلی، هر ماه بخش زیادی از منابع در آمدی کارگران شرکتی از طریق  پیمانکاری کسر می‌شود که این موضوع باعث شده این کارگران از حداقل‌های زندگی محروم باشند.

به گفته این کارگر؛ ما از سامان گرفتن همکاران ایثارگر و خانواده‌هایشان خرسند هستیم اما مسئولان باید به وضعیت همه کارگران شرکتی که تعدادشان هم در اهواز کم نیست، رسیدگی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز