خبرگزاری کار ایران

بانک اطلاعاتی مشاغل خرد البرز تکمیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۴۳۶

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از تکمیل بانک اطلاعاتی مشاغل کسب و کارهای خرد این استان خبر داد .

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، حسین فلاح نژاد در حاشیه نمایشگاه پوشاک واحدهای خرد و خانگی استان در مرکز ساماندهی مشاغل خانگی البرز اظهار کرد: از مدت‌ها پیش با محوریت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بسیج سازندگی، مقرر شده قرارگاه مشاغل خرد استان راه‌اندازی شود.  پیش از این جلساتی در این خصوص برگزار شده و امیدواریم تا دو ماه آینده اولین جلسه رسمی در این خصوص با حضور دستگاه‌های مرتبط برگزار شود. 

وی با بیان این که تسهیلاتی از سوی این قرارگاه به متقاضیان راه اندازی مشاغل خرد تعلق می‌گیرد، گفت: در نظر داریم در ارائه این تسهیلات به مواردی چون برخورداری یک نفر از تسهیلات از سوی چند دستگاه جلوگیری شود و در کنار آن بر نحوه هزینه کرد تسهیلات هم نظارت دقیق‌تری صورت بگیرد تا اطمینان لازم در خصوص ایجاد اشتغال پایدار ایجاد شود. 

فلاح نژاد تاکید کرد: از ابتدای سال تا کنون حدود ۱۳۰۰ مجوز راه اندازی مشاغل خانگی در استان صادر شده و در سال‌های گذشته هم به فراخور اعتبار و تسهیلات تخصیص یافته مجوزهایی صادر شده است. سال ۹۷ حدود ۱۴۰۰ مجوز، ۹۸ حدود ۶۰۰ و سال ۹۹ هم حدود ۶۰۰ مجوز در این حوزه صادر شده است. 

وی توضیح داد: در حال حاضر مجوزهای مشاغل خانگی به صورت الکترونیکی صادر می‌شود و رهگیری تسهیلات پرداخت شده هم از بستر الکترونیکی انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز