خبرگزاری کار ایران

عدم واریز حق بیمه شرکتی‌های مخابرات/ تمام هزینه‌های درمان را از جیب می‌دهیم!

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۹۶۶

شرکتی‌های مخابرات از عدم واریز حق بیمه در ماه‌های گذشته انتقاد دارند.

شرکتی‌های مخابرات در تماس با خبرنگار ایلنا، از عدم واریز حق بیمه خود انتقاد کردند. به گفته‌ی این کارکنان خدمات اول مخابرات، حق بیمه چند هزار پرسنل شرکتیِ زیرمجموعه خدمات اول، از شهریورماه واریز نشده است.

نماینده این کارکنان در ارتباط با مشکلات پیش آمده به دلیل عدم واریز حق بیمه می‌گوید: در ماه‌های اخیر، همه‌ی هزینه‌های درمان را در این شرایط تورمی و کرونا، آزاد و از جیب می‌پردازیم؛ این در حالیست که باید شرکت پیمانکار، حق بیمه‌های ما را به روز و مرتب پرداخت کند.

به گفته‌ی او، همکاران شرکتی در استان‌های مختلف کشور، از این قانونگریزی و تاخیر، به شدت ناراضی هستند و نمی‌دانند چگونه باید از پس هزینه‌های دارو درمان خانواده بربیایند.

یکی از این کارکنان با بیان اینکه «خواسته‌ی اصلی ما تبدیل وضعیت و انعقاد قرارداد مستقیم با مخابرات است.» می‌افزاید: همه‌ی این مشکلات ناشی از تبعیض است؛ سالهاست که از تبعیض مزدی و اختلاف در امکانات رفاهی در رنج هستیم و مخابرات هیچ اقدامی برای تبدیل وضعیت ما صورت نمی‌دهد.

به گفته‌ی این کارکنان، کمبود نقدینگی و بودجه، دلیل تاخیر در پرداخت حق بیمه کارکنان عنوان شده است؛ دلیلی که برای شرکتی‌ها به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز