خبرگزاری کار ایران

کارخانه سولفات پتاسیم ایوان فعالیت خود را از سر گرفت/ بازگشت به کار کارگران

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۹۰۱

برخی منابع کارگری از آغاز فعالیت کارخانه سولفات پتاسیم ایوان واقع در شهرک صنعتی ایوان استان ایلام خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، واحد تولیدی «سولفات پتاسیم ایوان» که از سال ۹۸ به دلیل برخی مشکلات فعالیت تولیدی خود را متوقف کرده، فعالیت خود را با جذب حدود ۶۰ کارگر بیکار شده، از سر گرفته است.

از قرار معلوم این واحد تولیدی که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی کار تولیدی خود را در شهرک صنعتی ایوان استان ایلام آغاز کرد، بعد از چند سال به دلیل برخی مشکلات که در زمینه تهیه مواد اولیه تولید داشت، از ادامه فعالیت بازماند و همه کارگران این کارخانه به یکباره بیکار شدند.

طبق اظهارات کارگران؛ این کارخانه که در سال ۹۵ فعالیت تولیدی خود را از سرگرفته است یکبار هم به دلیل برخی مشکلات زیست محیطی فعالیتش از سوی محیط زیست متوقف شده است.

امیدعلی سبزی، فرماندار شهرستان ایوان با تایید از سرگیری فعالیت واحد تولیدی «سولفات پتاسیم» گفته است: دو سالی است این واحد تولیدی تعطیل شده که مدیران کارخانه نبود مواد اولیه را از دلایل تعطیلی آن عنوان کرده‌اند و جلسات و نشست‌هایی نیز در این باره برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه تعطیلی کارخانه سولفات پتاسیم بیکاری ۶۰ نفر از کارکنان را در پی داشته است، اضافه کرد: پیگیری‌ها جهت رفع مشکلات این کارخانه در حال انجام است و بر اساس جلسه‌ای که در این خصوص با حضور مسوولان استانی تشکیل شد و با ورود دستگاه قضا و حمایت سازمان صمت اکنون فعال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز