خبرگزاری کار ایران

نامه کارگران هپکو به رئیس جمهور/ چرا دوباره مجوز برای واردات ماشین آلات معدنی صادر شد؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۸۸۸

کارگران هپکو در نامه‌ای به رئیس جمهور از آزادسازی واردات ماشین‌آلات معدنی انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از کارگران هپکو در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار حل مشکلات این مجموعه‌ی صنعتی شدند.

در این نامه می‌خوانیم: متاسفانه در روز روشن و پس از تبلیغات گسترده و مانورهای تبلیغاتی فراوان دولت در جهت حمایت از تولید داخل و با توجه به تاکیدات چندین باره مقام معظم رهبری در باب تولید داخل، شاهد این هستیم که در جنگی نابرابر  بار دیگر مافیای زر و زور و تزویر عنان را به دست گرفته و به راحتی مجوز واردات ماشین آلات معدنی را که در دولت قبلی متوقف شده بود را صادر می‌کند. البته بارها و بارها فریاد زدیم و از سودهای نجومی این واردات با اسناد و مدارک مسئولین را آگاه کردیم ولی شاید به دلیل اعداد عجیب و غریب این سودها، صدا از هیچکس در نیامد.

در بخشی دیگر از این نامه آمده است:

شاید با خود فکر کنید مگر قرار است که با این واردات چه اتفاقی بیفتد که اینقدر برای کارخانه هپکو با حدود هزار نفر کارگر اینقدر سر و صدا به پا می‌کنند که باید عرض کنیم که شرکت هپکو طی سالهای گذشته به نماد مقاومت و خود باوری در برابر رانت و فساد تبدیل شده بود که به راحتی و با این تصمیم غلط این کارخانه نابود و به نماد یاس و ناامیدی در بین جوانان پرشور این مرز و بوم تبدیل خواهد شد.

به نظر شما این کشور تا کی باید شاهد بسته شدن تک تک ابرکارخانه‌های صنعتی خود باشد و دوام بیاورد. با این حال بارها و بارها نیز عرض کردیم ما هیچگاه با وارداتی که تقاضای بیشتر از ظرفیت تولید داخل ما را داشته نیز مشکلی نداریم، ولی چرا یک بار برای همیشه نمی‌گذارید این واردات از طریق یک کارخانه تخصصی و به صورت شفاف انجام شود و چرا معدن کاری که باید به فکر بهره برداری و تولید ماده معدنی خود باشد، باید تمام فکر خود را به موضوع واردات ماشین آلات اختصاص دهد. البته که سوال بیهوده‌ای پرسیدیم، چراکه جواب از قبل مشخص است (مگر می‌توان از آن همه سودهای کلان و غیرقابل باور مافیای واردات به این راحتی گذشت.)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز