خبرگزاری کار ایران

اعتراض معلمان به رتبه‌بندی/ حقوق‌مان به ۸۰ درصد حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها نرسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۰۴۹

شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان و جمعی از معلمان به رتبه بندی تصویب شده، اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تصویب نهایی لایحه‌ی رتبه‌بندی و اجرای آن از ابتدای مهر، با انتقاد معلمان مواجه شده است. شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان کشور در بیانیه‌ای به این لایحه اعتراض کرده است. در بخشی از این بیانیه می‌خوانیم:

بیش از ۱۴ سال است که فرهنگیان شاغل و بازنشسته، به امید اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری و گشایشی در زندگی خود روزگار می‌گذرانند اما هر روز بیش از پیش امیدشان به ناامیدی می‌گراید و اینک بعد از ماه‌ها تبلیغات در مورد بهبود معیشت معلمان، شاهد آن هستیم که طرح رتبه‌بندی ‌شاغلان (هشتاد درصد حقوق‌ هیات‌علمی) و همسان‌سازی ‌بازنشستگان (مبتنی‌ بر قانون مدیریت خدمات کشوری) توسط دولت و مجلس سلاخی می‌شود.

این تشکل فرهنگیان، نسبت به لایحه مصوب رتبه‌بندی انتقاد دارند؛ این در حالیست که فرهنگیان قم نیز در تماس با ایلنا، نسبت به طرح مصوب و اعتبار ناچیز آن انتقاد کرده و اعلام کردند حقوق‌مان به پایه ۸۰ درصد حقوق اعضای هیات عملی دانشگاه‌ها نرسید.

بازنشستگان فرهنگی نیز از عدم شمول طرح رتبه بندی و کنار گذاشته شدن بازنشستگان و سوابق و مدارک تحصیلی آن‌ها انتقاد دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز