خبرگزاری کار ایران

اعتراض صنفی کارگران ایران خودرو تبریز خاتمه یافت/ کارگران به کار برگشتند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۶۰۴

اعتراض کارگران ایران خودروی تبریز که از هفته‌ی قبل آغاز شده بود، با وعده‌ی مسئولان برای پیگیری مطالبات صنفیِ آن‌ها به پایان رسید.

 منابع کارگری در تبریز به خبرنگار ایلنا گفتند: اعتراض کارگران ایران خودروی تبریز که از هفته‌ی قبل آغاز شده بود، با وعده‌ی مسئولان برای پیگیری مطالبات صنفیِ آن‌ها به پایان رسید. این کارخانه صبح امروز( 9 آذر ماه) بعد از دو روز تعطیلی، شروع به کار کرد. 

خواسته‌ی کارگران ایران خودروی تبریز، تشکیل شورای اسلامی کار، اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل و همسان‌سازی حقوق است. همچنین کارگران این کارخانه معتقدند حقوق و مزایای آن‌ها نسبت به کارگران ایران‌خودروی تهران بسیار کمتر است. 

به گفته‌ی کارگران؛ رایزنی برای حل مشکل کارگران این کارخانه با حضور مسئولان صورت گرفته و قرار است طرح طبقه‌بندیِ مشاغل که یکی از مهم‌ترین خواسته‌ی کارگران است به زودی در این کارخانه اجرایی شود. همچنین مقدمات برگزاری انتخابات شورای اسلامی کار انجام شده و این انتخابات به زودی برگزار خواهد شد. سایر مطالبات صنفیِ این کارگران نیز در دست بررسی است. 

گفتنی است کارگران این کارخانه پیشتر در پانزده آبان ماه و دوم آذرماه برای رسیدن به مطالبات خود اعتراض کرده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز